خانه / غزنه تا غزه / تله فیلم: مادر بیا ادبم کن

تله فیلم: مادر بیا ادبم کن

تله فیلم مادر بیا ادبم کن
تله فیلم مادر بیا ادبم کن

تله فیلم مادر بیا ادبم کن وارد مرحله ی پیش تولد شد به گزارش رسیده محرمعلی آذرافزا به تازگی پروانه ساخت فیلم جدیدش با نام مادر بیا ادبم کن را دریافت کرده است. وی گفت از آغاز پیش تولید این پروژه به نویسندگی و کارگردانی حسین مرادی در شهرستان قرچک تصویر برداری در تیر ماه به مدت ۹۸ دقیقه خبرداد و او گفت در حال حاضر انتخاب عوامل هستیم. تصویر برداری را در قالب داستان این فیلم که رئالیسم با دورنمایی طنز پلیس اجتماعی و امنیتی است.ماجرای دختر و پسرِ را رویت می کند و وارد راه یک شبه پولدار شدن می شوند که در پایان متوجه می شوند که هیچ راهی بهتر از درست و سالم زندگی کردن نیست.از زحمات بی دریغ نیروی انتظامی جهت امنیت و ارامش مردم همیشه و در همه حال در تلاش هستند.دوتا پلیس زن که با درگیری قاچاقچیان عتیقه هستند.رئیس قاچاقچیان زنی بی رحم است که با تیراندازی به یکی از عوامل معامله گر را با تیر به دستش می زند و به تصور می کشد. لوکیشن این فیلم در شهرستان قرچک با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان فوق وزارت ارشاد و اداره کار و تعاون و شهرداری تصویربرداری خواهد شد. اکران فیلم فوق در همین شهرستان خواهد بود. در این فیلم باهمکاری محرمعلی اذر افزا به عنوان تهیه کننده و حسین مرادی به عنوان کارگردان بعد از فیلم غریب در ره عشق ،گمگشده ی دیار محبت، سودای عشق ،طلوع بی غروب،صدایت میکنم،یک روز شاد،آدمک،برج نذری می باشد.

عواملی که تا کنون حضورشان قطعی است عبارت اند از:

محرمعلی آذرافزا تهیه کننده و بازیگر،مدیرفیلم برداری ناصر بابایی،گریمور خانم منیرالسادات صمدانی نیا،مشاور انتظامی سرهنگ رشیدی،مشاور ارشاد برزگر،مسئول هنرور آقای حسنلو.بازیگران:محمود مقامی،زهره حمیدی،علیرضا گمار،ساحل گمار،زهرا محمد صالحی،سحر غلامحسین طهرانی،سودا معصومی،شیرین محمدنیا،زینب رضازاده،سارا حسین قلی که در این فیلم ایفای نقشدارند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *