خانه / جشنواره / نخستین نشست «یکشنبه‌های روابط عمومی»

نخستین نشست «یکشنبه‌های روابط عمومی»

با هدف تعامل بین سازمانی
نخستین نشست «یکشنبه‌های روابط عمومی» در منطقه یک برگزار شد

نخستین نشست “یکشنبه های روابط عمومی ” با هدف تعامل بین سازمانی و ایجاد تعامل بیشتر در اطلاع رسانی شفاف فعالیت های معاونت ها، ادارات و نواحی ده گانه، در شهرداری منطقه یک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، در اولین نشست مشترک مدیر و همکاران روابط عمومی که با حضور معاون، روسای ادارات و رابطین روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک برگزار شد سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: روابط عمومی هر سازمان پنجره ی سازمان است و از طریق آن می توان سازمان را مشاهده کرد. 

وی افزود: تفاوت اساسی بین معاونت های شهرداری ها در حوزه خبر وجود دارد و معاونت اجتماعی تفاوتش با سایر معاونت ها در تولید محتوا است، منطقه یک به دلیل موقعیت های خاص سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و رخدادهای بسیار مهمی در آن اتفاق افتاده و خواهد افتاد لذا ادارات این مجموعه باید در اطلاع رسانی اقدامات خود کوشا باشند و از همه ظرفیت های چند رسانه ای از جمله خبر، نماهنگ، کلیپ و … برای اطلاع رسانی اقدامات استفاده شود. 
محمد رضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز در این نشست گفت: حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری مجموعه بسیار بزرگی است که همگان از اهمیت و جایگاه آن مطلع هستند و همه باید برای ارتقای این جایگاه تلاش کنیم.
پارسیان اظهار داشت: نقش روابط عمومی در مدیریت شهری دارای ابعاد وسیعی است که با انتظارات و سطح توقعات در مدیریت شهری سنجیده می‌شود و می‌تواند سیاست‌ها وخط مشی‌های مدیریت شهری را در مسیر پیشرفت و تعالی دنبال کند و مشارکت جدی شهروندان را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان جلب نماید.
همچنین در نشست مشترک روابط عمومی شهرداری منطقه یک با شهردار، روسای ادارات و روابط عمومی ناحیه ۵، مجید صالحی شهردار این ناحیه گفت: تهیه سامانه یکپارچه جامع اطلاع رسانی در نواحی و اتصال آن به منطقه، معرفی جاذبه ها و شخصیت های فرهنگی، علمی و… محلات، برپایی همایش مفاخر و مشاهیر، احداث ایستگاه اورژانس در بلوار ۳۵ متری شهید افتخاری و… از جمله اقدامات اجرایی این ناحیه در سال جدید خواهد بود که با همکاری ظرفیت های موجود روابط عمومی منطقه اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران در این نشست با تاکید بر اهمیت تعامل و هم افزایی بیش از پیش ادارات با اداره روابط عمومی گفت: روابط عمومی پل ارتباطی است که به عنوان واسطه اثرگذار، درون و بیرون یک سازمان را به هم مرتبط می کند و در واقع سعی می کند در قالب یک تلاش برنامه ریزی شده و هوشمندانه سازمان و مخاطبان را در یک کنش و واکنش متقابل به یک نقطه تعاملی، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

https://www.maahinnews.ir/?p=53680

ائتلاف بین المللی توسعه رزم آوران کشور

در سال جدید و توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت‌های مردمی با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *