خانه / غزنه تا غزه / حوادث مشابه «مینیاپولیس» آمریکا

حوادث مشابه «مینیاپولیس» آمریکا

خبرگزاری فلسطین: حوادث مشابه «مینیاپولیس» آمریکا، هر روز در فلسطین رخ می‌دهد

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

سرویس خارجی: یک خبرگزاری فلسطینی تصاویری از نحوه بازداشت فلسطینی‌ها به دست نیروهای رژیم صهیونیستی را منتشر و با اشاره به اتفاقات اخیر «مینیاپولیس» آمریکا، اعلام کرد که اینها اتفاقاتی است که هر روز در فلسطین رخ می‌دهد .شهر مینیاپولیس از چند روز قبل صحنه اعتراضات خشونت‌بار به قتل نژادپرستانه یک مظنون سیاهپوست به نام «جورج فلوید» به دست یک افسر پلیس است. تصاویر منتشر شده نشان می‌داد که افسر پلیس زانوی خود را روی گردن فلوید قرار داده و مانع نفس کشیدن او شده بود. خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، به همین بهانه تصاویری از نحوه بازداشت هر روزه جوانان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی منتشر و اعلام کرد، این اتفاقات هر روز در فلسطین رخ می‌دهد و بازداشت فلسطینی‌ها به بهانه‌های مختلف به پدیده‌ای روزانه در فلسطین تبدیل شده است. همزمان باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی هم اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از آغاز سال ۲۰۲۰تا کنون بیش از ۶۰۰فلسطینی را در قدس بازداشت کرده است. باشگاه الاسیر اعلام کرد، علیرغم شیوع کرونا، رژیم صهیونیستی به موج بازداشت‌های خود ادامه می‌دهد و همه طیف‌ها از جمله کودکان و جوانان را بازداشت می‌کند.

در همین زمینه، «عبدالناصر فروانه» رئیس بخش پژوهش‌ها و اسناد «کمیته امور اسرا و آزادگان» از محبوس بودن حدود ۴۸۰۰اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: در میان آنها ۳۹زن و ۱۷۰کودک و ده‌ها سالخورده وجود دارند و از جمله این افراد، «فواد الشوبکی» معروف به «ابوحازم» است که ۸۰ سال را رد کرده و از بیماری‌های متعددی رنج می‌برد. خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک به یک جوان فلسطینی مبتلا به سندرم داون، وی را زخمی کردند. مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین اعلام کرد نظامیان اشغالگر صهیونیست، به سمت این جوان در روستای «النبی صالح» واقع در شمال رام الله در کرانه باختری آتش گشوده و او را زخمی کردند.

خبر دیگر اینکه روزنامه «العربی الجدید» به نقل از منابع مصری نوشت، «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی موساد اسرائیل اخیراً به مصر سفر کرد و با برخی مقامات مصری از جمله «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر و «سامح شکری» وزیر خارجه این کشور دیدار کرد که هدف اصلی از این سفر بحث درباره تدابیر ویژه طرح کابینه اسرائیل برای الحاق (اشغال) بخش‌هایی از کرانه باختری اشغالی و پیامدهای آن بود. رئیس موساد دیدگاه خود درباره عکس‌العمل‌های احتمالی گروه‌های فلسطینی، امکان از کنترل خارج شدن وضعیت و نیز وقوع درگیری‌های گسترده را با طرف مصری در میان گذاشت. همزمان منابع آگاه به العربی‌الجدید گفتند، بزرگترین نگرانی اسرائیل که کوهن در دیدارهایش در مصر بر آن تأکید داشت، بازگشت عملیات‌های مقاومتی در مناطق تحت تسلط تشکیلات خودگردان، قدس اشغالی و شهرهای تحت کنترل رژیم صهیونیستی است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

وتوی عضویت فلسطین فاقد اعتبار است

عضویت فلسطین در سازمان ملل قطعی است و وتوی آن اعتبار ندارد و به این وسیله اسرائیل همیشه از بین می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *