خانه / جشنواره / تبیین پیوست های اجتماعی مهمترین نقش روابط عمومی

تبیین پیوست های اجتماعی مهمترین نقش روابط عمومی

شهردار منطقه یک در گردهمایی هفته روابط عمومی و ارتباطات ونخستین شورای اطلاع رسانی سال ۱۳۹۹ :
روابط عمومی در تبیین پیوست های اجتماعی پروژه ها نقش مهمی دارد 

تبیین پیوست های اجتماعی مهمترین نقش روابط عمومی در برنامه ریزی ها، طراحی ها و سیاست گذاری هاست تا مردم بدانند به نظرات آنها توجه می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهرداراین منطقه در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرداری منطقه یک در سال ۱۳۹۹ که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، گفت: تهران شهری برای همه گروه های اجتماعی، سلایق، سنین و … است و موقعی یک شهر اصلاح می شود که توقع ما از مدیریت مبتنی بر توقع مشارکتی باشد و مردم در اداره شهر شریک باشند و این بدست نمی آید مگر اینکه روابط عمومی بتواند مشارکت های مردمی را جلب کند.
موسوی اظهار داشت: توسعه پایدار نیازمند توسعه پایدار اجتماعی است و این حاصل نمی شود به جز با تلاش روابط عمومی در تولید و جذب سرمایه های اجتماعی تا بتوانیم شهری توسعه یافته و پایدار با مشارکت حداکثری مردم با کمترین هزینه و بالاترین کارآمدی را بدست آوریم.

سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی نیز در این جلسه جایگاه روابط عمومی را بسیار ارزشمند و قیمتی دانست و گفت: روابط عمومی کاری استرس زاست ولی با علاقه و حس مسئولیت می توان استرس را تبدیل به لذت کرد.
وی اظهار داشت: انعکاس اطلاعات درست به شهروندان باعث دانایی افراد و ثمره آن توانمندی جامعه و ارتقاء نشاط اجتماعی می شود و باید در روابط عمومی مانند حایل و پل عمل کرد تا مردم به راحتی با مدیریت مجموعه ارتباط برقرار کنند.
مدرس و فعال حوزه روابط عمومی و ارتباطات افزود: روابط عمومی با عملکرد و رفتار مناسب و توانمندی باید سازمان خود را برند و ارزشمند کند و در یک جمله روابط عمومی یعنی سلام، لبخند، همزبانی و همدلی.

سید مجتبی تقوی نژاد معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز ضمن تشریح مجموعه اقدامات شهرداری تهران در گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها همواره در هماهنگی و برگزاری مراسم ها حضور گسترده دارند و توجه ویژه و پذیرش نگاه تخصصی به این مجموعه از سوی مدیریت سازمان موجب ارتقاء فعالیت های انجام شده می شود.
وی دارا بودن داستان و روایت اختصاصی مجموعه روابط عمومی مناطق و همسو شدن با علم ارتباطات و روابط عمومی شهرداری تهران را خواستار شد.

محمد رضا پارسیان سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز گفت: روابط عمومی پل ارتباطی است که به عنوان واسطه اثرگذار، درون و بیرون یک سازمان را به هم مرتبط می‌سازد و در واقع سعی می‌نماید در قالب یک تلاش برنامه‌ریزی شده و هوشمندانه سازمان و مخاطبان را در یک کنش و واکنش متقابل به یک نقطه تعاملی‌، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد.
وی افزود: نکته مهم اینکه مسئولین ما باید اهمیت و ضرورت روابط عمومی را بشناسند و این امر زمانی رخ می دهد که سازمان های ما به روابط عمومیشان مقام و منصب بدهند و این خیلی مهم است که از روابط عمومی با توجه به نقش تاثیرگذارش به عنوان مشاور استفاده شود.

گفتنی است؛ این نشست با حضور سید غلامرضا کاظمی دینان مدرس و فعال حوزه روابط عمومی و ارتباطات و رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی، سیدمجتبی تقوی‌نژاد معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، عالمی پسند رئیس اداره هماهنگی امور مناطق مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، کارمندان روابط عمومی منطقه و رابطین فعال نواحی و معاونت های منطقه برگزار و در پایان از کارکنان روابط عمومی و رابطین فعال خبری تجلیل و قدردانی شد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *