خانه / غزنه تا غزه / تجلیل از استاد قاسم رفعتی :

تجلیل از استاد قاسم رفعتی :

‌‌شهردار منطقه یک در تجلیل از استاد قاسم رفعتی : 
مدیریت شهری نیازمند نگاه فرهنگی هنرمندان است
 مدیریت شهری نیازمند نگاه فرهنگی هنرمندان است تا بتواند با ایجاد شهری خلاق در جذب و پرورش استعدادها، نوآوری ها و ایده پردازی ها توانا باشد. 
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک،  سید حمید موسوی شهردار این منطقه  به مناسبت ماه مبارک رمضان ضمن تجلیل از استاد قاسم رفعتی اظهار داشت: این استاد گرانقدر شهروند و مایه مباهات منطقه یک و یکی از مناجات خوانان و خوانندگان آیینی و پیش کسوتان عرصه موسیقی کشور است که از دیرباز محضر نام داران بزرگ موسیقی ایرانی را درک کرده و امروز، آواز و آوازه اش خوشتر از همیشه در دل مشتاقان، نشسته است.
وی با اشاره به  توجه ویژه مدیریت شهری جدید به هنرمندان بعنوان سرمایه های انسانی افزود: این توجه ویژه موجب توسعه و تعامل همکاری بین شهروندان و مدیریت شهری و سرمایه های فرهنگی می شود و نقطه عطفی در تبلور فرهنگ و هنر در بین دوستداران هنر خواهد شد چرا که شهر خلاق رویکردی فرهنگی در توسعه شهری است.
سید عباس سجادیمعاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز گفت : استاد رفعتی اگر چه با خواندن قطعه سحرگهان که سال های متمادی است در ماه مبارک رمضان از رسانه ی ملی پخش می شود، سبک وسیاقی نوین در مداحی ابداع نمود،اما خود را در این حوزه، مدعی نمی داند. از دیگر آثار این استاد گرانقدر ماه نمونه و شب و عشق و علی در مدح مولا علی (ع) است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اردن باید تنبیه شود تا راه قدس باز شود

راه قدس از کربلا و اردن می گذرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *