خانه / از خراسان تا فلسطین / ماجرای ناو آمریکایی در سریال تلویزیونی

ماجرای ناو آمریکایی در سریال تلویزیونی

رشادت‌های فرمانده شهید نادر ‌مهدوی در خلیج فارس سوژه مینی سریال تلویزیونی شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سیما فیلم، مرکز سیمافیلم در راستای پروژه‌هایی که اخیراً با عنوان مینی‌سریال برای تولید آثاری با موضوع‌های استراتژیک و مهم تعریف کرده است، رشادت‌های شهید نادر مهدوی را نیز در این قالب به تصویر می‌کشد.

مهدی شفیعی، تهیه‌کننده این مینی سریال درباره نحوه به تصویر کشیدن رشادت‌های فرمانده شهید نادر مهدوی گفت: برای رسیدن به روایتی درست و بر پایه واقعیت از رشادت‌های شهید فرمانده نادر مهدوی، تلاش کردیم تا تحقیقاتی گسترده به صورت میدانی با استفاده از کتب به چاپ رسیده شهید همچنین فیلم‌های مستندی که درباره ایشان ساخته شده صورت گیرد.

وی تأکید کرد: در این مینی سریال قصد داریم رشادت‌های این شهید بزرگوار و همرزمانش را در سال ۱۳۶۶ و در جریان رویارویی با ناو آمریکایی و حفظ تمامیت ارضی این سرزمین به تصویر بکشیم.

شفیعی درباره انتخاب کارگردان برای ساخت سریال گفت: همزمان با انجام پژوهش و تحقیق با چند تن از کارگردانان وارد مذاکره شدیم که هرچه سریع‌تر کار پیش برود.

در سال ۱۳۶۶ که نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری ایران هدف رژیم بعث عراق و هم‌پیمانش قرار می‌گرفت، حماسه‌ای جاوید در مقابله به مثل با دشمنان در خلیج فارس توسط دریادلان خلق شد. دریادلان نیروی دریایی سپاه به فرماندهی شهید نادر مهدوی در آب‌های خلیج فارس در حوالی جزیره فارسی به طور مستقیم با نیرو‌های نظامی آمریکایی که به آب‌های سرزمینی کشورمان تجاوز کرده بودند درگیر شدند و حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اتش بس در غزه

موقع صلح حدیبیه هست باید به زیارت قدس رفت با دست خالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *