خانه / جشنواره / داعش دوباره به سی کیلومتری مرز ایران حمله کرد

داعش دوباره به سی کیلومتری مرز ایران حمله کرد

مقام عراقی: در صورت خروج الحشدالشعبی، مناطق آزادشده بار دیگر به اشغال داعش درمی‌آید

مقام عراقی: در صورت خروج الحشدالشعبی، مناطق آزادشده بار دیگر به اشغال داعش درمی‌آید

رئیس شورای نجات استان الأنبار عراق برخی مطالبات سیاسی مبنی بر خروج نیروهای الحشدالشعبی از مناطق آزادشده را برای امنیت کشور خطرناک دانست.

العالم – عراق

«حمید الهایس» رئیس شورای نجات الأنبار امروز سه‌شنبه با اشاره به مطالبات سیاسی برای خروج نیروهای الحشدالشعبی از مناطق آزادشده، این مطالبات را برای امنیت کشور خطرناک دانست و گفت که در صورت خروج این نیروها، داعش به مناطق آزادشده بازخواهد گشت.

الهایس در مصاحبه با وبگاه «المعلومه»، اظهار داشت که الحشدالشعبی در مناطق مهم اعم از نوار مرزی و مناطق صحرایی که گروه‌های تروریستی در آن فعالیت دارند، حضور دارد.

او افزود که الحشدالشعبی در میان نیروهای امنیتی بهترین عملکرد را در مقابله با داعش داشته و با این گروه‌ وارد نبرد شده است.

الهایس همچنین گفت: مطالبات برخی گروه‌های سیاسی مربوط به خروج الحشدالشعبی به نفع امنیت استان‌های غربی نیست و خطرات زیادی دارد و در صورت خروج الحشدالشعبی، داعش سریعا به مناطق آزادشده بازخواهد گشت.

پیشتر «کریم المحمداوی» عضو کمیته امنیت پارلمان عراق گفته بود که خروج الحشدالشعبی از مناطق آزادشده، باعث ایجاد خلأ در این مناطق خواهد شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *