خانه / جشنواره / “تولید” محور اصلی همه سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها

“تولید” محور اصلی همه سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها

وزیر صمت در نشست با اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تاکید کرد:

“تولید” محور اصلی همه سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها/ تامین نقدینگی دغدغه اصلی بخش تولید کشور/ برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید خودروسازی تا ۵۶ درصد

🔹 وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز باید این باور در کشور به وجود بیاید که “تولید” محور اصلی همه سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها باشد و سیاست‌های پولی، بانکی و ارزی ما نیز متناسب با این موضوع تنظیم شوند.

🔸اجرای ۵۸ درصدی مصوبات ستاد تسهیل در سال ۹۸

🔹رحمانی گفت: سال گذشته به صورت کاملاً عملیاتی و از نزدیک به مشکلات واحدهای صنعتی در سطح کشور توجه شده است و شخصاً و با حضور بنده در اکثر استان ها موارد مورد رسیدگی قرار گرفت و در جریان بازدیدهای متعددی که انجام شد، میزان مصوبات اجرا شده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۸، بیش از سال ۹۷ و حدود ۵۸ درصد کل مصوبات بوده است.

🔸تامین نقدنیگی دغدغه اصلی بخش تولید کشور

🔹وزیر صمت بیان کرد: هم اکنون مشکل اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی کشور تامین نقدینگی و سرمایه در گردش است .

🔸تاثیر افزایش تولید در کاهش قیمت تمام شده

🔹وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با افزایش تیراژ تولید در صنایع مختلف، قیمت تمام شده محصولات برای واحدهای صنعتی تولید کننده، پایین تر می آید و این اتفاق در عمل به نفع مصرف کننده است.

🔸 امسال پیشران اقتصاد کشور صادرات غیرنفتی است

🔹وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: امسال پیشران اقتصاد کشور صادرات غیرنفتی است و در همین راستا فعال سازی تمامی ظرفیت‌های صادراتی و بازارهای صادراتی با محوریت بخش خصوصی در دستور کار است؛ همچنانکه سال گذشته موفق شدیم با وجود همه مشکلات بیش از ۱۳۵ میلیون تن صادرات انجام دهیم.

🔸مجلس در توفیقات برنامه ساخت داخل سهیم است

🔹وی افزود: مجلس با تصویب قانون حداکثری حمایت از تولید داخل در توفیقات برنامه ساخت داخل که در شرایط سخت تحریم ها ظرفیت جدیدی از توسعه صنعتی را در کشور فرآهم کرد، سهیم است.

🔸 جهش تولید راهبرد اساسی بخش صنعت کشور است

🔹وزیر صمت با اشاره به حمایت های همه جانبه مقام معظم رهبری از برنامه های رونق تولید و ساخت داخل در طول سال گذشته تاکید کرد: امسال جهش تولید راهبرد اساسی بخش صنعت کشور است و با لحاظ تجربیات موفق سال گذشته، سال ۹۹ را با تمام توان پیش خواهیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *