خانه / جشنواره / اشغالگران در جولان به آتش کشیده شدند

اشغالگران در جولان به آتش کشیده شدند

توربین‎های بادی اشغالگران در جولان به آتش کشیده شد

توربین‎های بادی اشغالگران در جولان به آتش کشیده شد

منابع محلی در جولان اشغالی سوریه گفتند: افراد ناشناس دو توربین تولید برق که توسط رژیم صهیونیستی برای اجرای پروژه صنعتی رژیم در اراضی اشغلی جولان به این منطقه انتقال داده شده بود را آتش زدند.

العالم – سوریه

خبرنگار العالم گزارش داد؛ گزارشهای رسیده از این منطقه حاکیست که یکی از توربینها که قیمت آن سه میلیون یورو است به طور کامل در آتش سوخت و توربین دوم که قیمت آن ۱۰ میلیون یورو است نیز بیشتر از ۵۰ درصد آسیب دیده است.

رژیم صهیونیستی این توربینها را چهار ماه قبل به جنوب روستای اشغالی بقعاتا منتقل کرده بود.

این منابع گفتند که آتش زدن این دو توربین پیامی به رژیم صهیونیستی و حامیانش است مبنی بر اینکه اهالی منطقه اجازه اجرای این پروژه به رژیم را نخواهند داد.

نیروهای رژیم صهیونیستی چند روز قبل تجمع مردم برای اعلام مخالفت با اجرای این پروژه را با استفاده از زور متفرق کردند.

این پروژه توربینی قرار است در مساحتی بالغ بر ۳۶۷۴ جریب از اراضی اهالی روستاهای مجدل شمس، مسعده و بقعاتا در جولان اشغالی و در فاصله ۱۵۰۰ متری روستای عین قنیه انجام شود.

گزارشهای مطبوعاتی حاکیست که توربینهایی که رژیم صهیونیستی قصد نصب آن را دارد هر کدام ۲۰۰ متر ارتفاع دارد که معادل یک ساختمان ۶۶ طبقه است.

از سوی دیگر، احداث یک توربین نیازمند احداث قاعده ای از بتون آرمه مسلح در مساحتی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع است که وزن آن بیش از هزار تن است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *