خانه / جشنواره / حمایت از یمن متحد

حمایت از یمن متحد

واکنش ایران به تحولات اخیر در جنوب یمن و حمایت از یمن متحد

واکنش ایران به تحولات اخیر در جنوب یمن و حمایت از یمن متحد

سخنگوی وزارت خارجه بر حمایت ایران از یمن متحد با حفظ تمامیت سرزمینی آن کشور تاکید کرد و تنها راه ثبات و استقرار یمن را وحدت بین گروه‌های یمنی و انجام گفتگوهای فراگیر سیاسی برای تشکیل دولت متحد و فراگیر خواند.

العالم _ ایران سیاسی

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) با اشاره به تحولات اخیر در جنوب یمن اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای سیاست اصولی خود از یمن متحد با حفظ تمامیت سرزمینی آن کشور حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات نه تنها به حل مشکلات کنونی یمن کمک نمی‌کند، بلکه اوضاع آن کشور را نیز پیچیده‌تر خواهد کرد.

موسوی با تاکید بر لزوم توقف جنگ علیه یمن و رفع محاصره ظالمانه از مردم این کشور افزود: تنها راه ثبات و استقرار یمن، وحدت بین گروه‌های یمنی و انجام گفتگوهای فراگیر سیاسی بین گروه‌های مختلف برای تشکیل دولت متحد و فراگیر است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *