خانه / جشنواره / از سحر قریشی خواست به او نزدیک نشود

از سحر قریشی خواست به او نزدیک نشود

پاکبانی که به خاطر کرونا، از سحر قریشی خواست به او نزدیک نشود 
به ما یاد دادند که به مردم نزدیک نشویم
شهرنوشت: شهردار منطقه یک از پاکبانی که در پارک نیاوران با برخورد هنرپیشه زن سینما و تلویزیون مواجه شده و در فضای مجازی واکنشهای زیادی را برانگیخته بود، با اهدای شاخه گل و هدیه از او تقدیر و دلجویی کرد. 
۱۳۹۹/۲/۳ ۱۵:۰:۰|

print

به گزارش شهرنوشت؛ امین سلطانی، پاکبان در دیداری که سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با او داشت؛ در پاسخ به این پرسش که چرا با این هنرپیشه معروف عکس یادگاری نگرفتید و از او خواستید که برود، گفت: چون به ما یاد دادند که برای منتقل نشدن کرونا و حفظ سلامتی مردم باید فاصله خود را با آن ها حفظ کنیم و به آنها نزدیک نشویم. موسوی، شهردار منطقه یک در این دیدار خطاب به این پاکبان گفت: خوشحالیم همکارانی مثل شما داریم که برای سلامتی مردم جان خود را به خطر می  اندازند. جایگاه شما برای ما رفیع است و ارزش کارتان را می دانیم . اینکه در این برخورد به خاطر حفظ جان و سلامتی این شهروند فاصله گذاری را رعایت کردید نشان می دهد که در کار خود مسئولیت پذیر هستید.
روز سه شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می شد که در آن سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون در مسیر عبور از بوستان نیاوران به همراه دوستانش برخوردی توهین آمیز با پاکبانی که روی صندلی در گوشه ای از پارک نشسته بود، داشت.
این بازیگر در این برخورد با نزدیک شدن به پاکبان و اشاره به رنگ مشترک لباس خود و او با لحنی تمسخر آمیز از دوستانش خواست که از آن ها عکس یادگاری بگیرند. پس از آن با کلمه « برو » از طرف پاکبان مواجه شد و دوباره لحن توهین آمیز خود را ادامه داد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *