خانه / جشنواره / ترامپ باید دخالت در امور کشورهای دیگر به ویژه ایران را متوقف کند! والا شکایت می کنیم!!!

ترامپ باید دخالت در امور کشورهای دیگر به ویژه ایران را متوقف کند! والا شکایت می کنیم!!!

پاسخ ظریف به ترامپ: باید دخالت در امور کشورهای دیگر به ویژه ایران را متوقف کنی!

پاسخ ظریف به ترامپ: باید دخالت در امور کشورهای دیگر به ویژه ایران را متوقف کنی!

وزیر خارجه ایران یکشنبه بعد از ظهر به سخنان تازه رئیس جمهورآمریکا واکنش نشان داد و به وی گفت که به دخالت در امور ایران خاتمه دهد.

العالم  ایران / سیاسی

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در توییتی به سخنان بامداد یکشنبه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

وزیر خارجه ایران در توییتی بدین منظور نوشت: «تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از دخالت در امور سایر کشورها دست بردارید. به ویژه کشور من. و باور کنید با هیچ سیاستمدار آمریکایی مشاوره نمی کنیم.»

دونالد ترامپ بامداد یکشنبه در سخنانی با گرفتن ژست حمایت از مردم ایران، مدعی شد: «تصاویری از تعداد زیادی کیسه‌های [اجساد] را در تلویزیون نشان می‌دهند… اگر آنها به دستگاه تنفسی نیاز داشته باشند، که دارند، مایلم برایشان ونتیلاتور بفرستم… [ایران] از طاعون پر شده است.»

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره ایران، به بیان ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما شده‌ علیه تهران پرداخته و گفت: «زمانی که دولت را در دست گرفتم، ایران یک [دولت] تروریست بود، اما کنون آنها نمی‌خواهند سر به سر ما بگذارند… آنها اکنون یک ملت متفاوت هستند… آنها می‌خواهند توافق کنند ولی تنها دلیلی که باعث می‌شود این کار را نکنند این است که برخی می‌گویند ترامپ [در انتخابات] بازنده می‌شود و می‌توانید با یک فریب‌خورده توافق کنید.»

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *