خانه / جشنواره / استانقدس

استانقدس

جناب
ایراد شما وارده .
استان قدوس رضوی ، یک از ثروتمندترین تشکیلات در سطح اماکن مقدس ادیان می باشد.
خود حضرت امام رضا اگر الان در قید حیات بودند ، بی شک وظیفه اسلامی خود می دانستند که تمام این ثروت عظیم اشان را برای بهبودی وضع مردم، و نجات مسلمین از فقر و کرونا خرج کنند .
همه می دانند در قران فرموده شده : “شیطان شما را وعده به فقر و فحشا می دهد”
هم اکنون هزاران زن بی سرپرست و بدسرپرست که نان اور خانواده اشان می باشند ،از کار بیکارشده اند ، هزاران مرد دستفروش و کارگر روز مزد ، یکسال است که به علت وجود تظاهرات در خیابان ها و الودگی هوا و تبعات ان ، سخت در تنگنا بوده اند و امیدشان به فروش شب عید بودکه با امدن کرونا ، امسال بدترین و فلاکت بار ترین سال زندگی اشان را می گذرانند.
و این فقر گسترده ، متاسفانه باعث فحشای بیشتری در جامعه خواهد شد.
در خبرهای جهانی ، از کمک های زیاد دولت ها، ثروتمندمان ، هنرمندان و ورزشکاران و خیریه ها می شنویم ،ولی متاسفانه من تا بحال خبری از کمک استان رضوی ، بنیاد مستضعفین ، و چندین تشکیلات دیگر با اسامی پر طمطراق و یدک کشیدن نام های اسلامی و شخصیت های بزرگ مذهبی ،نشنیدم .!!!!!
علی رغم پخش اخبار شبانه و روزی کرونا در وهان چین ، و سفر روزانه ۱۵۰۰ نفر از وهان به ایران، دولت هیچ تدبیری برای ممانعت از انتقال این بیماری مرگبار به ایران نکرد .
وقتی تعدادی هموطن در قم در اثر کرونا فوت نمودند ، بجای پخش فوری خبر و قرنطینه ان شهر و هشدار های بهداشتی و در اختیار قرار دادن تجهیزات لازمه مبارزه با کرونا اعم از الکل ، ماسک و دستکش ، همچنان بی برنامه فرصت های طلایی را از دست دادند .
و مثل سکوت مرگبار ، در زمان اختلاس های هزار میلیاردی ، در جریان احتکار میلیون ها ماسک ، دستکش و الکل هم دست رو دست گذاشته شد تا شود انچه نباید می شد ، و چه پزشکان و کادر پزشکی فداکاری که روزی ۱۶ ساعت در بیمارستان بدون تجهیزات حفاظتی استاندارد ، به خانه نرفتند و برای نجات جان مبتلایان با دست خالی جنگیدند ، درست همانند مردم دلاور خرمشهر که با دست خالی با صد ها تانک لشکر زرهی میکانیزه عراق مدتها جنگیدند و علی رغم شهید دادن در هر ساعت ، دست از جهاد بر نداشتند .!!!! و نام خونین شهر ، برای این شهر خرم ثبت شد.
البته مردم زلزله زده سر پل ذهاب که هنوز در چادر و اتاقک پیش ساخته زندگی می کنند و زلزله زدگان بم ، و مردم جنگ زده خرمشهر ، مردم۷ استانی که چندین سال است دردریای ریزگرد ها غرق شدند ، و مردم دست کم ده استان ، در بهار ۹۸ غرق در سیل شدند ، و باز مردم سیستان و بلوچستان و جنوب که در بهار ۹۹ سیل زده و کرونا زده هم شدند. و یا مردم سایر استان ها که یا مستقیما” در اثر طوفان اختلاس های سنگین هزار میلیاردی ، و یا غیر مستقیم ، زندگی اشان را معرض باد های سهمگین اقتصادی قرار گرفته و زندگی را برای طبقات سوم و چهارم بشدت طاقت فرسا می کند،
این همه بدبختی ، وقتی با فاجعه سو مدیریتی گرانی بنزین ، تورم لجام گسیخته و مدیریت بی کفایت در زمان شیوع یک بیماری امیخته می شود. یک چیز را بوجود می اورد ، !!!
و ان تشکیل جهنم در دنیا می باشد.
ای خدای حکیم و علیم ، خودت بفریاد ما ملت ایران برس.
همراه امیر افشار ۳۰ فروردین ۹۹

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *