خانه / جشنواره / برگزاری جلسات مجلس با استفاده از تلکنفرانس تلویزیونی

برگزاری جلسات مجلس با استفاده از تلکنفرانس تلویزیونی

محمد جعفری، مشاور رییس مجلس خبر داد:

امکان  برگزاری جلسات مجلس با استفاده از تلکنفرانس تلویزیونی با کمک صدا و سیما

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: امکان برگزاری جلسات علنی مجلس از طریق تلکنفرانس تلویزیونی و با کمک سازمان صدا و سیما در حال فراهم شدن است.

جعفری رئیس دفتر لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد جعفری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایطی که ستاد ملی مقابله با کرونا برای کشور در نظرگرفته و این که هنوز اعلام نکرده است شیوع این بیماری چه زمانی قابل کنترل خواهد بود، هیئت رییسه مجلس راهکارهای مختلفی را دنبال کرده تا جلسات مجلس با رعایت الزامات پزشکی این ستاد برگزار شود.
جعفری افزود: هیئت رییسه مجلس تصمیم دارد جلسه علنی آینده را با حضور نمایندگان در صحن برگزار کند؛ اما با توجه به الزامات پزشکی ستاد مقابله با کرونا و منع های صریحی که تا کنون از سوی این ستاد صورت گرفته، راه حل های جایگزین پیش بینی شده که یکی از آنها فناوری دیجیتالی دو سویه و دیگری، استفاده از تلکنفرانس تلویریزیونی با همکاری سازمان صدا و سیماست.
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس افزود: زیرساخت برگزاری  جلسات علنی مجلس با استفاده از تلکنفرانس تلویزیونی و ارتباط با نمایندگان در  تهران و سایر استان ها  با همکاری سازمان صدا و سیما در حال فراهم شدن است.

مشاور رییس مجلس اضافه کرد: تلکنفرانس تلویزیونی، با تلفیقی از حضور و ارتباط غیر حضوری نمایندگان برای تشکیل جلسات علنی مجلس به زودی آماده بهره برداری خواهد شد. 

جعفری در پایان از همکاری سازمان صدا و سیما در تدارک این زیر ساخت قدردانی کرد./

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *