خانه / جشنواره / ‌‌با تعامل شهرداری منطقه یک و پلیس راهور

‌‌با تعامل شهرداری منطقه یک و پلیس راهور

پروژه های ترافیکی سال ۹۹  در دستور کار قرار گرفت
پروژه های ترافیکی سال ۹۹ با توجه به وضعیت آرام معابر و امکان اجرایی شدن آنها با هدف کاهش ترافیک شمال تهران ،در دستور کار شهرداری منطقه یک و پلیس راهور قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه با سید ابوالفضل موسوی پور جانشین رییس پلیس راهور و جهانشاه بهرام آبادی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر شهر خلوت تر هست و این امر فرصتی را ایجاد کرده تا مدیران شهری و راهنمایی و رانندگی منطقه با برنامه ریزی، همکاری، هماهنگی و انسجام بیشتر فعالیت های عمرانی و ترافیکی را با سرعت بیشتری در منطقه اجرا کنند تا پس از مهار کرونا و حضور مجدد شهروندان در سطح شهر ترافیک منطقه یک کاهش محسوس و کیفیت تردد ها ارتقاء یابد.
وی افزود: طرح های مشارکتی با پلیس راهور از جمله اصلاح هندسی معابر ، رفیوژها،ساماندهی ترافیکی تقاطع آجودانیه، خیابان های شهرداری وشریعتی ، محله ولنجک و بلوار دانشجو و پایانه گردشگری غرب منطقه  مورد بررسی ،تعامل و تایید قرار گرفت تا به زودی طراحی و در سال جاری به اجرا برسد.
موسوی پور نیز ضمن تاکید بر اجرای پروژه های بررسی شده گفت: پیک ترافیکی شمال تهران بیش از ۱۶ ساعت در شبانه روز است  بر همین اساس با توجه به وضعیت فعلی معابر ،امکان توسعه طرح های عمرانی و ترافیکی در نیمه اول سال قابل انجام تر است  تا برای نیمه دوم سال که ترافیک سنگین تر می شود اجرایی شود و نتیجه لازم بدست آید .
وی با تشکر از مدیریت شهری جهت ضدعفونی و گندزدایی منطقه و اجرای پروژه های ترافیکی و عمرانی مرتبط، از شهروندان خواست در خانه بمانند تا زنجیره شیوع کرونا شکسته شود و اگر به اجبار مجبور به خروج از خانه شدند بدلیل خلوتی معابر و بزرگره ها با  سرعت مجاز تردد کنند تا حادثه ای رخ ندهد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *