خانه / غزنه تا غزه / با پیوستن بما مانع تخریب بیت المقدس شوید

با پیوستن بما مانع تخریب بیت المقدس شوید

🇮🇷🚀بِسمِ الله قاصِمِ الجَبّارین🚀🇮🇷
وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمین

آیا اقدام شیطانی تخریب مسجدالاقصی و ساخت معبد سوم سلیمان نزدیک است؟
‏اگر واژه Red Heifer یا گوساله سرخ مو را سرچ کنید، از حجم اخبار و محتوای منتشر شده، شگفت‌زده خواهید شد!

‏🇺🇸🔯 گویا قرار شده تا نهایتا ۳ اردیبهشت ١۴٠٣ و عید پسح، صهیونیست‌های مسیحی (دولت آمریکا) و صهیونیست‌های یهودی (کودک‌کش‌های اسرائیل) با خیانت و سکوت صهیونیست‌های مسلمان (سران منافق و نفوذی حاکم بر بلاد اسلامی)، گوساله سرخ را برای ظهور ماشیح یا همان مسیح یهودی⁩، قربانی کنند و مسجد الاقصی را ویران کنند. از خون گوساله، بر ویرانه‌های مسجدالاقصی زده تا به زعم خود، محل ساخت سومین معبد سلیمان، پاک کنند!!

🇺🇸🔯 احتمالا ۸ آوریل(۲۰ فروردین ۱۴۰۳)، برابر با آخرین روزهای ماه رمضان و همزمان با یک‌ خورشید گرفتگی کامل تاریخی که در ۳۷۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، مراسم قربانی انجام شود…

🇺🇸🔯 در ماه‌ها و هفته‌های اخیر، اکانت ترورآلارم وابسته به موساد، خبر از آماده شدن گوساله سرخ‌مو و ظهور مسیح یهودی تا عید فصح یا پِسَح۲۰۲۴(۳ تا ۱۱ اردیبهشت) داده بود!

🇺🇸🔯 گوساله سرخ مو تا عید پسح سال ۲۰۲۴ آماده است و مرحله‌ی بعدی هم (ساخت) معبد سوم (سلیمان) خواهد بود. مسیح یهودی سرانجام در سال آینده خود را آشکار خواهد کرد

🔯 به باور صهیونیست‌های یهودی، تخریب مسجدالاقصی، قربانی کردن گوساله سرخ موی و ساخت معبد سلیمان هیکل سلیمان، تنها مراحل باقیمانده تا ظهور منجی آنان یعنی ماشیح است!!

رونمایی از دجال و سفیانی روایات اسلامی

🕎 توئیت مشکوک اکانت صهیونیستی: کارشناسان امنیتی معتقدند شلیک اشتباه موشکی ایران، میتواند مسجد الاقصی را مورد اصابت قرار دهد و کاملا ویران کند!

🕎 نقشه‌ی خطرناک تروریست‌های صهیونیست یا صرفا تلاش بزدلانه برای کاهش شدت پاسخ کوبنده ایران؟!

🇺🇸🔯 با توجه به انتقال گوساله‌های سرخ‌موی از آمریکا به فلسطین اشغالی و اعلام برنامه‌های اسرائیل برای ذبح گوساله سرخ موی در ایام بین ۸ آوریل (همزمان با عید فطر اسلامی) تا عید پسح پیش رو (سه تا یازده اردیبهشت)، اصلا بعید نیست تا نقشه‌های شیطانی خودشونو بعد از حمله ایران، اجرا کنند. اینکه، مسجدالاقصی رو مورد هدف قرار بدن و تخریب کنند و با شانتاژ رسانه‌ای که در اون استاد هستند و ۹۹.۹۹ درصد رسانه‌های دنیا هم تحت اشراف اوناست، بگن ایران اشتباهی زده!

🇺🇸🔯 صهیونیست‌های یهودی (اسرائیل) و صهیونیست‌های مسیحی (دولت‌های آمریکا و انگلیس) آماده‌ی اجرای نقشه‌های آخرالزمانی خودشون هستند.

🇺🇸🔯 تلاش برای تخریب مسجد الاقصی، سپس ذبح گوساله قرمز و ریختن خون گوساله روی آواره‌های مسجد الاقصی برای طهارت و رفع نجاست از آن (چون مسیحی‌ها و مسلمانان وارد آن شده‌اند) و سپس ساخت معبد سلیمان بر روی ویرانه‌های آن. در نهایت ظهور ماشیح یهودی| برداشت و تحقیق از صدای ظهور۳۱۳

🇮🇷 إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ🇮🇷
—————-❀○❀——————
🆔️ آیدی مدیر کانال
@zohor313iran
🆔️ آیدی کانال کشتی نوح
@keshtie_nouh

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *