خانه / غزنه تا غزه / راه قدس از کربلا می گذرد

راه قدس از کربلا می گذرد

✅ بیانیه مجمع فعالان و سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین بمناسبت جنایات صهیونیستها و صدور قطعنامه سازمان ملل درباره غزه

🔸مجمع فعالان و سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین در پی جنایت صهیونیستها در بیمارستان الشفای غزه که طی آن بیماران اعم از زنان و کودکان فلسطینی مورد فجیع ترین جنایات صهیونیستها قرار گرفتند بیانیه ای در محکومیت ان صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

🔸با گذشت قریب به شش ماه از جنایت رژیم اشغالگر قدس علیه مردم محاصره شده نوار غزه که در پی عملیات غرور آفرین و به تعبیر مقام معظم رهبری غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی، تدارک دیده شد، جنایت صهیونیستها به رغم مخالفت ملت های دنیا هر روز تشدید می‌شود؛ گو اینکه می خواهند شکست خفت بارشان را در میدان به گونه ای دیگر جبران کنند، اما هرچقدر بیشتر در جنایاتشان اصرار دارند به همان میزان کمتر می توانند این شکست را جبران کنند.

🔸فرصت شش ماهه آمریکا، انگلیس و فرانسه نیز دردی از این شکست خفت بار برای رژیم اسراییل درمان نکرد و همچنان تنها گزینه این رژیم کشتار مردم بی پناه نوار غزه است.

🔸بیش از ۳۲ هزار انسان که عمده‌ی آنها را کودکان و نوزادان و زنان و بیماران تشکیل می‌دهند به بدترین شکل ممکن توسط صهیونیستها قتل عام و صدها کودک این روزها از گرسنگی‌ شهید شده‌اند، از غذا خبری نیست مگر بسیار کم و آنهم به قیمت بسیار گزاف؛ بسیاری گرسنه‌اند و در همان حالت گرسنگی به استقبال مرگ می روند.

🔸حتی تلاش شورای امنیت سازمان ملل نیز متناسب و متناظر با حجم جنایات صهیونیستها طی شش ماه اخیر نبوده و هرچند اخیرا اعضای این شورا موفق به صدور قطعنامه ای برای توقف جنگ در نوار غزه شده اند اما این تلاش اگرچه لازم اما کافی نبوده و نخواهد توانست ماشین جنگی رژیم اشغالگر قدس را متوقف نماید.

🔸به نظر وقت آن است برای توقف همیشگی رژیم از ارتکاب جنایت علیه بشریت هرکس آنچه در توان دارد را به صحنه بیاورد؛ اولین و مهمترین مسئله در این خصوص حضور مردم دنیا در صحنه است موضوعی که چند صباحی است خیال صهیونیستها از آن، بواسطه‌ی استیلای رسانه‌ای شان، جمع شده و از آن اجتماعات بزرگ در دنیا کاسته شده است.

🔸 مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس این یادگار عبادی سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که امسال ۵ اوریل (۲۵ رمضان) برگزار خواهد شد فرصتی بی بدیل برای اعلام مخالفت جهانی مردم دنیا با سیاست های ضد بشری رژیم صهیونیستی و حمایت های پیدا و پنهان متحدان او بویژه ایالات متحده آمریکا و انگلیس است.

🔸مجمع فعالان و سازمان های مردم نهاد حامی فلسطین ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه بویژه در ماجرای بیمارستان الشفا خواستار حضور بیشتر مردم ایران و دنیا در صحنه مخالفت با سیاست های نژادپرستانه و ضد بشری و اخلاقی رژیم صهیونیستی از طریق برپایی تجمعات وتحریم کالاهای صهیونیستی است و مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس را فرصتی و میدانی برای اعلام انزجار جهانیان از غده سرطانی اسراییل و حمایت از مردم فلسطین برای احقاق حقوق حقه خود از جمله تشکیل دولت تاریخی فلسطین در سرزمین تاریخی خود می داند.

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

وتوی عضویت فلسطین فاقد اعتبار است

عضویت فلسطین در سازمان ملل قطعی است و وتوی آن اعتبار ندارد و به این وسیله اسرائیل همیشه از بین می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *