خانه / جشنواره / پشت پرده کرونا فراموشی شهدا

پشت پرده کرونا فراموشی شهدا

⭕️ پشت‌پرده‌ی کرونا

🌸 شوکوهیان‌راد

۲️⃣ بخش دوم

▫️- طرح احتمال «هدف بودن ایران» در ساخت و انتشار کووید-۱۹: طبق نظر متخصصین بیولوژی و ژنتیک، یکسان بودن نمودار شیوع در ایتالیا با ایران حاکی از آن است که کووید-۱۹ برای اثرگذاری بر ایرانی‌ها طراحی شده زیرا ایرانی‌ها و ایتالیایی‌ها نزدیک‌ترین سکانس ژنوم را به یکدیگر دارند. بدین معنا که هر آنچه بر ژنتیک ایرانی اثر بگذارد، به‌همان صورت بر ایتالیایی‌ها نیز اثر خواهد گذاشت و بالعکس. از سوی دیگر واکنش آهسته و کم‌خطر ژنتیک شرقی‌ها نظیر چین، کره‌ی جنوبی و ژاپن، مؤید این ادعا است.
▫️- اعلام «بحران زیستی سطح ۳» از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا (CDC) نسبت به ایران، هجمه‌ی رسانه‌های جهان را علیه ایران افزایش داد.

▫️- ارسال اولین محموله‌ی پزشکی از سوی آلمان، بریتانیا و فرانسه که کیت تشخیص آمریکایی یکی از اجزای آن بود؛ در حالی که روز قبل پایگاه اکسیوس آمریکا، احتمال آلوده بودن کیت‌های آمریکایی را مطرح نموده بود.

  • ترامپ، آمادگی آمریکا جهت کمک به ایران در مهار کرونا را اعلام کرد!
    بازنگری تاریخی: از مهم‌ترین علل امضای قرارداد کمپ دیوید توسط انور سادات؛ شیوع تب زرد در مصر چند ماه قبل از قرارداد بود که قربانیان بسیاری گرفت و آمریکا کمک به مصر را منوط به امضای این قرارداد کرد.
    با توجه به اخبار اعلام شده در سطح جهان توسط رسانه‌های دشمن، موج ایران‌هراسی تا حدی افزایش یافت که احتمال طرح پیشنهاد قرنطینه‌ی ایران قوت یافت. شایان ذکر است اعلام هشدار «بحران زیستی سطح ۳» برای ایران از سوی CDC آمریکا در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌نماید. در صورت موافقت جامعه‌ی بین‌الملل با قرنطینه‌ی ایران، آمریکا به کمک ناتو برای این امر اقدام می‌کند.

🔻 جمع‌بندی
ویروس کووید-۱۹ توسط آمریکا و با هدف ایجاد بحران علیه ایران ساخته شده است.

اهداف:
۱- فراموشی انتقام سخت در ذهن مردم ایران؛
۲- حضور پررنگ‌تر نظامیان آمریکا و متحدانش در منطقه به بهانه‌ی قرنطینه‌سازی ایران که دقیقاً بر خلاف هدف انتقام سخت است؛
۳- ضربه‌ی سنگین اقتصادی به ایران؛
۴- راضی شدن مردم و دولت ایران به برجام جدید در قبال ارائه‌ی درمان کووید-۱۹ از سوی آمریکا

⬅️ پایان

▫️ M.A Shokoohian Rad

🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
🆔 @pedarefetneh2 🔜 #پدرفتنه
https://www.instagram.com/pedarefetneh2

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *