خانه / غزنه تا غزه / اسرائیل میدان تیر و تمرین نظامی!
اسرائيل ميدان تير و تمرين نظامي!
اسرائیل میدان تیر و تمرین نظامی!

اسرائیل میدان تیر و تمرین نظامی!

حمله پهپادی مقاومت عراق به فرودگاه رژیم صهیونیستی در تل‌آویو

حمله پهپادی مقاومت عراق به فرودگاه رژیم صهیونیستی در تل‌آویو

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه حمایت از مردم غزه، فرودگاه «بن گوریون» در تل‌آویو را مورد حمله پهپادی قرار داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دومین مرحله‌ی عملیات پشتیبانی از فلسطین و اهالی غزه، مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که طی یک حمله پهپادی موفق، فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق روز پنجشنبه نیز پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی در شهر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی قرار داده بود.

این گروه اعلام کرده، تا زمان توقف جنگ غزه و آزادسازی عراق از اشغال آمریکا به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

مقاومت عراق از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر تاکنون بارها به مواضع رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه حمله کرده است.

بیانیه ارتش یمن درباره حمله به کشتی آمریکایی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه گفت که ارتش این کشور با چند موشک، یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ را هدف قرار داده است.

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه گفت که ارتش این کشور با چند موشک به کشتی آمریکایی «پینوکیو» در دریای سرخ حمله کرد.سریع طی بیانیه‌ای توضیح داد: «ما تا پایان تجاوز و محاصره غزه به جلوگیری از ناوبری به سمت بنادر فلسطین اشغالی ادامه خواهیم داد».به نوشته وبگاه شبکه «المسیره»، وی ادامه داد: «عملیات ما به یاری خداوند متعال در ماه رمضان، ماه جهاد، در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و برادران مجاهد ما در غزه، تشدید خواهد شد».نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند. آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *