خانه / Ahmad Mahini / فردی که برای مجلس، سنا یا رئیس جمهور نامزد می شود

فردی که برای مجلس، سنا یا رئیس جمهور نامزد می شود

فردی که برای مجلس، سنا یا رئیس جمهور نامزد می شود، زمانی کاندید می شود که بیش از ۵۰۰۰ دلار در کمک ها یا هزینه ها جمع آوری کند یا هزینه کند. نامزدها باید با استفاده از بیانیه نامزدی (فرم ۲) ظرف ۱۵ روز پس از کاندید شدن ثبت نام کنند. یک نامزد، از جمله یک نامزد فعلی، باید برای هر دوره انتخاباتی که در آن نامزد است، بیانیه نامزدی ارائه کند.
گزارش در مورد فرم های نامزد

همه نامزدهای فدرال با استفاده از بیانیه نامزدی، فرم ۲ ثبت نام می کنند.

در خط ۱، نام و آدرس پستی نامزد را وارد کنید.

در خط ۲، شماره شناسایی نامزد را وارد کنید. داوطلبان باید این فیلد را خالی بگذارند:

قبلا هرگز دویده اید
به دنبال یک دفتر فدرال متفاوت باشید (این شامل دویدن در ناحیه دیگری نمی شود)

FEC پس از دریافت فرم ۲، یک شماره شناسایی نامزد را تعیین می کند. نامزدها باید از شماره شناسایی اصلی خود استفاده کنند: زمانی که به دنبال انتخاب مجدد هستند، حوزه کنگره خود را به روز می کنند (از جمله تقسیم مجدد) و زمانی که نامزدی قبلی را خاتمه داده اند اما اکنون نامزد شده اند. دوباره برای همان دفتر فدرال شرکت کرد.

در خط ۳، اگر فرم ۲ را برای اولین بار برای این دفتر خاص (مثلاً مجلس، سنا یا رئیس جمهور) ارسال می کنید، یا اگر قبلاً فرم ۲ را برای مجلس نمایندگان یا سنا ارسال کرده اید، اما برای دفتر دیگری ارسال کرده اید، “جدید” را علامت بزنید. حالت. اگر قبلاً فرم ۲ را برای همان دفتر (در همان ایالت، برای نامزدهای مجلس نمایندگان و سنا) ارسال کرده اید، “Amended” را علامت بزنید. اگر در منطقه ای متفاوت در همان ایالت برای همان دفتر شرکت می کنید، گزینه “Amended” را علامت بزنید.

در خطوط ۴-۶، وابستگی حزبی، دفتر مورد نظر، ایالت و ناحیه نامزد را، در صورت وجود، وارد کنید.

در خط ۷، سال انتخاب نامزد و اطلاعات مربوط به کمیته اصلی مبارزات انتخاباتی نامزد را وارد کنید. هر یک از نامزدهای پست فدرال (به غیر از نامزدی برای معاونت رئیس جمهور) باید به صورت کتبی یک کمیته سیاسی را برای خدمت به عنوان کمیته اصلی مبارزات انتخاباتی خود تعیین کند. نام کمیته اصلی مبارزات انتخاباتی باید شامل نام نامزد باشد. نام کامل و آدرس خیابان کمیته اصلی مبارزات انتخاباتی نامزد را در خط ۷ درج کنید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر نامزد یک کمیته اصلی کمپین انتخاباتی جدید تعیین کند، کمیته باید ظرف ۱۰ روز پس از تکمیل فرم ۲، بیانیه سازمان را ارسال کند.

در خط ۸، نامزد باید نام و آدرس سایر کمیته های مجاز را پر کند. کمیته مجاز به هر کمیته سیاسی، از جمله کمیته اصلی مبارزات انتخاباتی گفته می‌شود که به صورت کتبی توسط یک نامزد فدرال مجاز به دریافت کمک‌ها و انجام هزینه‌ها از طرف آن‌ها است. این شامل نمایندگان مشترک جمع آوری کمک می شود. توجه داشته باشید که نام هر کمیته ای که توسط نامزد مجاز است باید شامل نام نامزد باشد. نام و آدرس کامل هر کمیته مجاز را در خط ۸ ذکر کنید.

نامزد باید بیانیه کاندیداتوری را در پایین صفحه امضا کرده و تاریخ آن را ثبت کند.
FE155_RegisteringACandidate.jpg

ابتدای بیانیه کاندیداتوری اطلاعات کلی در مورد نامزد، مارتا واشنگتن، از جمله آدرس او را نشان می دهد.

از آنجایی که این اولین باری است که مارتا نامزد انتخابات می شود، او شماره شناسه نامزدی FEC را ندارد تا در خط ۲ درج کند. وقتی شماره شناسه نامزد اختصاص داده شد، آن را در اظهارنامه اصلاح شده کاندیداتوری که ثبت می کند درج می کند.

مارتا وابستگی حزب سیاسی خود را فهرست می کند، و اینکه در حال نامزدی برای مجلس نمایندگان در اولین منطقه کنگره ای ویرجینیا در خطوط ۴-۶ است.

در خط ۷، مارتا یک کمیته اصلی مبارزات انتخاباتی را برای انتخابات ۲۰۱۸ تعیین می کند. او نام رسمی کمیته – مارتا واشنگتن برای کنگره – و آدرس آن را فهرست می کند.

از آنجایی که کمیته اصلی مبارزات انتخاباتی او درگیر جمع آوری کمک مالی مشترک است، مارتا نماینده جمع آوری کمک های مالی مشترک دوستان مارتا و آدرس آن را در خط ۸ فهرست می کند.

در پایین بیانیه کاندیداتوری، مارتا فرم را امضا کرده و تاریخ گذاری می کند.
اصلاح بیانیه کاندیداتوری

یک نامزد باید هر گونه تغییر یا اصلاح اطلاعات مندرج در بیانیه نامزدی را ظرف ۱۰ روز پس از تغییر گزارش دهد. یک نامزد ممکن است مجبور باشد اصلاحیه ای را به عنوان مثال برای گزارش تغییرات به دفتر مورد نظر، ایالت، ناحیه یا وابستگی حزب نامزد ارسال کند. اگر نامزدی به کمیته‌های سیاسی اضافی اجازه دهد که کمک‌ها را بپذیرند یا هزینه‌هایی از جانب او انجام دهند، مانند مجوز کمیته جمع‌آوری کمک مالی مشترک، نامزد باید فرم ۲ اصلاح‌شده را ظرف ۱۰ روز برای به‌روزرسانی اطلاعات ارسال کند.

هنگامی که یک نامزد اطلاعات مربوط به بیانیه نامزدی را اصلاح می کند، این تغییرات باید در فرم ۱ اصلاح شده نیز منعکس شود.
گزارش گیری با فرم های وب

برای ایجاد یک بیانیه جدید کاندیداتوری، به فرم وب آنلاین بروید و «جدید» را انتخاب کنید. تمام فیلدهای مورد نیاز را تکمیل کنید و برای آپلود فرم در FEC روی “ارسال” کلیک کنید.

اگر نامزد قبلاً برای یک دفتر فدرال دیگر یا در ایالت دیگر نامزد شده بود، انتخاب کنید

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

اتحادیه اروپا پولی ندارد

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا گفت: اروپا پولی ندارد بدهد اینها فقط مانور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *