خانه / جشنواره / یمن باید مکه را فتح کرده امن و آماده ظهور قائم عج کند

یمن باید مکه را فتح کرده امن و آماده ظهور قائم عج کند

طی عملیات “اقدامات آنها خنثی شد”..

پخش اعتراف‌های یکی از مزدوران ائتلاف متجاوز علیه یمن

پخش اعتراف‌های یکی از مزدوران ائتلاف متجاوز علیه یمن

شبکه خبری “العالم” اعتراف‌های یکی از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن در عملیات “اقدامات آنها خنثی شد”، پخش کرده است. این عناصر قصد داشتند در چارچوب این عملیات، دست به فعالیت‌های خرابکارانه در جنوب پایتخت بزنند.

العالم یمن

سرویس‌های امنیتی یمن تأکید کرده‌اند که انتشار یک‌سری از اعتراف‌های خیانتکاران وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی را منتشر خواهند کرد.

یک منبع امنیتی به خبرگزاری یمنی “سبأ” گفت: در ادامه انجام مسئولیتی، که بر عهده سرویس‌های امنیتی مبنی بر گسترش آگاهی میان ملت درخصوص خطرات کشورهای متجاوز علیه وحدت و امنیت یمن در تمامی زمینه‌ها، گذاشته شده است، این سرویس‌ها همچنان به شناسایی هسته‌های وابسته به ائتلاف و اقدامات جنایتکارانه آنها علیه دولت و جامعه ادامه خواهند داد.

منبع مذکور خاطرنشان کرد، این هسته‌های وابسته به ائتلاف با ورود به پروژه خیانتی، که تحت نظارت و مدیریت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و نیز در راستای پروژه آمریکایی- صهیونیستی در منطقه است، تلاش می‌کردند دست به اقداماتی علیه وحدت و امنیت کشور بزنند. این در حالی‌ست که ائتلاف دشمن نتوانسته است از طریق عملیات نظامی و خصمانه‌اش علیه یمن، از جمله محاصره همه‌جانبه ملت یمن، مقاومت ملت را سست و تضعیف کند.

به گفته منبع مذکور، سرویس‌های امنیتی تصویری از یکی از این مزدوران به نام “سعید ناصر عوشان” را که موفق به فرار شده، منتشر کرده است.

سرویس‌های امنیتی همچنین از مردم خواسته‌اند هرگونه تحرکات مشکوک را اطلاع دهند و برای گسترش آگاهی جهت ایمن‌سازی جامعه در برابر تهدیدها و خطرات فعالی‌های خرابکارانه هسته‌های وابسته به ائتلاف همکاری کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *