خانه / ورزشی / قطر سخت نیست وعده هایش فریبنده است
قطر با بذل و بخشش های زیاد و قول دعوت از بازکنان ایرانی آنها را اخته می کند

قطر سخت نیست وعده هایش فریبنده است

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: امیدوارم با شاگردم(امیر قلعه‌نویی) بتوانیم قهرمان جام ملت‌های آسیا بشویم. بازی با قطر سخت‌تر از ژاپن است اما می‌توانیم مثل آب خوردن قطر را ببریم.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، علی پروین اسطوره فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل ژاپن در یک‌چهارم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: ژاپن را خیلی بزرگ کرده بودند. از این تیم طوری تعریف و تمجید می‌کردند که انگار هیچ تیمی در آسیا توان شکست دادن آنها را ندارد!

وی افزود: همه درباره ژاپن می‌گفتند به آلمان چهار گل زده، اسپانیا را بُرده است و شکست‌ناپذیر است. اما ایران با شایستگی توانست این تیم را شکست بدهد و هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی که در بازی با ژاپن دست به کار بزرگی زدند و توانستند رقیب قدرتمند خود را شکست دهند، قابل ستایش هستند و به قول خودمان «دم‌شان گرم»؛ آنها موفق به شکست دادن تیمی شدند که دنیا از آنها شناخت کاملی داشت. مربیان و بازیکنان فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان یک روز تاریخی را رقم زد.

وی با تمجید از امیر قلعه‌نویی که با تیم ملی تا اینجای جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی گرفته است، گفت: خوشحالی من از این است که امیر قلعه‌نویی شاگرد خوبم بوده است و امیدوارم با شاگردم بتوانیم قهرمان جام ملت‌های آسیا بشویم. از اول مخالف مربی خارجی بودم. همیشه می‌گفتم در ایران مربیان خوب و شایسته‌ای داریم که باید روی نیمکت تیم ملی بنشینند. همین امیر قلعه‌نویی مگر بد نتیجه گرفته است؟ تا اینجا در جام ملت‌های آسیا پنج پیروزی کسب کرده است و به امید خدا قطر را را می‌برد و فینالیست می‌شود و در نهایت جام قهرمانی را برای ایران به ارمغان می‌آورد.

ستاره و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قطر میزبان جام ملت‌ها است و به طور حتم آنها از امتیاز میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند. زمین و زمان به سود این تیم خواهد بود. در اولین گام ۱۰۰۰ بلیت را در اختیار تماشاگران تیم ملی ایران قرار دادند! شاید داور با وجود VAR نتواند به نفع این تیم سوت بزند اما در شرایط ۵۰-۵۰ هوای میزبان را خواهد داشت.

پروین در پاسخ به این پرسش که آیا ایران می‌تواند قطر را شکست دهد؟ اضافه کرد: معتقدم که بازی با قطر سخت‌تر از ژاپن است اما اگر بچه‌ها خودشان باشند و مثل نیمه دوم با ژاپن بازی کنند، مثل آب خوردن قطر را شکست می‌دهد.

وی همچنین به شرایط باشگاه پرسپولیس و انتخاب اوسمار ویرا به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی گفت: شناخت کامل از این مربی ندارم اما تا آنجایی که اطلاع دارم و شنیده‌ام برخی از بازیکنان پرسپولیس با رضا درویش(مدیرعامل باشگاه) صحبت کردند و به او گفتند اوسمار خوب است و درویش هم وقتی با نظر مثبت بازیکنان پرسپولیس مواجه شد، او را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. شاید خوب باشد و شاید هم نه، هیچ معلوم نیست و همه چیز درباره او پس از بازی اول پرسپولیس مشخص خواهد شد. عادت ما پیشکسوتان پرسپولیس این است که هر فردی سرمربی شد از او حمایت می‌کنیم. این وظیفه ماست. پیشکسوتان همواره از مدیرعامل، سرمربی و اعضای هیات مدیره حمایت خواهند کرد.

پروین در پایان درباره اینکه گفته می‌شد عیسی آل‌کثیر به خاطر حرف‌های او از پرسپولیس رفته است نیز افزود: این طور نبود و این بازیکن به خاطر حرف من از پرسپولیس نرفت. من گفته بود که شنیده‌ام این بازیکن مبلغ زیادی از پرسپولیس پول گرفته است. با این حال، او رفت و حالا برگشت. حضور آل کثیر می‌تواند به قدرت تهاجمی پرسپولیس کمک زیادی کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

چرا برایم قرمه‌سبزی نیاوردید

چرا برایم قرمه‌سبزی نیاوردید

چرا برایم قرمه‌سبزی نیاوردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *