خانه / جشنواره / کنترل و نظارت بر حریم شمالی تهران را افزایش می دهد.

کنترل و نظارت بر حریم شمالی تهران را افزایش می دهد.

با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارتفاعات، کمیته صیانت از حریم شهرداری منطقه یک در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز ، کنترل و نظارت بر حریم شمالی تهران را افزایش می دهد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه حریم که با حضور جواد قربانی سرپرست اداره حریم و شهرداران نواحی حریم برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به روزهای پایانی سال و حضور بیشتر افراد سودجو و فرصت طلب برای ساخت و ساز های غیر مجاز در ارتفاعات حریم منطقه یک لازم است از همه ظرفیتهای موجود استفاده و بهره ببریم تا جلوی هر گونه حرکت این افراد گرفته شود.

شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: در این ایام کنترل همه جانبه با حضور نیرو های حریم بان، نواحی و… در حریم شمال تهران بیش از پیش اجرا می شود و هر گونه عملیات غیر مجاز توسط افراد سودجو رصد و جلوگیری می شود .

وی  تصریح کرد : صیانت از حریم با اجرای طرح جامع حریم و جلو گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تخریب آنها، شناسایی نقاط مستعد برای توسعه فضای سبز و سرمایه گذاری متناسب با طرح جامع حریم، شناسایی همه املاک  در محدوه حریم و تکمیل اطلاعات لازم در خصوص تعداد پلاک های خلاف ، املاک دارای رای تخریب و بدون رای، روند مکاتبات انجام شده با نهادها را در دستور کار شهرداران نواحی حریم قرار داد و از آنها خواست املاک متخلف آماده تخریب را اعلام و اقدامات لازم جهت جمع آوری آنها را تا پایان سال به انجام برسانند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *