خانه / جشنواره / آثار هنری تجسمی در «نقش بهار» غیرحضوری به فروش می‌رسد

آثار هنری تجسمی در «نقش بهار» غیرحضوری به فروش می‌رسد

آثار هنری تجسمی در «نقش بهار» غیرحضوری به فروش می‌رسد

نقش بهار

    –     کد خبر: 10767    –     تاریخ انتشار : 1398/12/14|13:52سرویس : هنر های تجسمیاولین نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی «نقش بهار» که از سوی حوزه هنری قرار بود از ۶ اسفندماه آغاز به کار کند، به‌دلیل توصیه‌های بهداشتی در مقابله با کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، اولین نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی با عنوان «نقش بهار» که از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری قرار بود از هفته اول اسفندماه برگزار شود، به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مراقبتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده بود، تعطیل شد.

با توجه به اینکه امکان خرید و فروش غیرحضوری آثار هنری در فضای مجازی یا به صورت تلفنی امکان‌پذیر است، سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی عنوان کرد: از آنجایی که شیوع کرونا مسئله‌ای جدی است، ما نیز این نمایشگاه را تعطیل کردیم، اما کاتالوگ آثار موجود را در تیراژ ۵۰۰ نسخه به صورت افست چاپ کردیم و در اختیار مجموعه‌داران، هنرمندان و علاقه‌مندان قرار داده‌ایم تا هر کسی اثری را انتخاب کرد، به صورت سفارش تلفنی با حوزه هنری، آن را در اختیارش بگذاریم.

وی تاکید کرد: با توجه به امکان شیوع کرونا، ناچار شدیم این رویه را انجام دهیم و اگر احساس نیاز کنیم که تقاضا زیاد است، کاتالوگ را بیشتر چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهیم.

جلال شباهنگی، کاظم چلیپا، منوچهر معتبر، صادق تبریزی، علی گلستانه، ناصر اویسی، جلیل رسولی، نصراله افجه‌ای، مرتضی اسدی، کامبیز درمبخش، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، ژازه تباتبایی، محمود زنده‌رودی، پرویز کلانتری، محمدعلی ترقی‌جاه و احمد وثوق احمدی از جمله برخی اساتید هستند که آثارشان به فروش خواهد رسید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی ها مزدور: پلیس آمریکا

همه آن کسانیکه برای: دفاع از دانشجویان آمریکا، اقدامی نکردند سلبریتی های مزدور: بایدن و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *