خانه / جشنواره / ۱۷ شرکت مجاز واردات کرونا

۱۷ شرکت مجاز واردات کرونا

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت ۱۷ شرکت وارداتی را جهت واردات کالاهای سلامت محور در خصوص مبارزه با بیماری کرونا معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عباس قبادی در نامه ای به معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد تا تمهیدات لازم برای واردات اقلام بهداشتی مورد درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی این شرکتها انجام شود.

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در نامه ای به دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهواشت بر تسریع در انجام همکاری های لازم تاکید کرد.

از سوی معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت انجام شد ؛

🔸معرفی ۱۷ شرکت برای واردات کالاهای سلامت محور مرتبط با بیماری کرونا

🔹معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت ۱۷ شرکت وارداتی را جهت واردات کالاهای سلامت محور در خصوص مبارزه با بیماری کرونا معرفی کرد.

🔹عباس قبادی در نامه ای به معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد تا تمهیدات لازم برای واردات اقلام بهداشتی مورد درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی این شرکتها انجام شود.

🔹وی همچنین در نامه ای به دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهواشت بر تسریع در انجام همکاری های لازم تاکید کرد.

@tolidtejaarat

🔸در جهت تامین اقلام مورد نیاز وزارت بهداشت برای مقابله با بیماری کرونا؛

🔸حقوق ورودی ماسک و الکل اتیلیک ۵ درصد اعلام شد

🔹قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با ارسال نامه‌ای به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران حقوق ورودی ماسک و الکل اتیلیک را ۵ درصد اعلام کرد.

🔹این تصمیم با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای مقابله با گسترش آن در شرایط کنونی و تامین اقلام مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در حال حاضر در اولویت و فوری می باشد، انجام شده است.

🔹بر این اساس تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ فقط حقوق ورودی ماسک تحت ردیف تعرفه های ۹۰۲۰۰۰۰ و ۶۳۰۷۹۰۱۰ و همچنین  حقوق ورودی الکل اتیلیک ( اتانول تحت ردیف تعرفه شماره ۲۲۰۷۱۰۹۰) ۵ درصد اعلام شده است.

@tolidtejaarat

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

نمایشگاه بین‌المللی نفت و پتروشیمی

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فردا آغازبه‌کار می‌کند   🔹بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *