خانه / جشنواره / از ویروس یاد بگیرید که اسرائیل و آمریکا را تعطیل کرد

از ویروس یاد بگیرید که اسرائیل و آمریکا را تعطیل کرد

روزنامه یدیعوت آحرونوت:

ویروس کرونا ادامه رزمایش جونیپر کبرا و سفر کوخاوی به آمریکا را ملغی کرد

روزنامه یدیعوت آحرونوت:

ویروس کرونا ادامه رزمایش جونیپر کبرا و سفر کوخاوی به آمریکا را ملغی کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد با توجه به انتشار ویروس کرونا و توصیه مقامات بهداشتی این رژیم ادامه رزمایش جونیپر کبرا متوقف شده و سفر کوخاوی به آمریکا ملغی گردید.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت اعلام کرد رزمایش پدافندی «جونیپر کبرا ۲۰۲۰» به دلیل نگرانی از انتشار ویروس کرونا ملغی شد.

این رزمایش که به صورت مشترک میان ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا برگزار می شود پس از آنکه از روز سه شنبه آغاز شد توسط آویو کوخاوی فرمانده ارتش اسرائیل و به توصیه مقامات بهداشتی این رژیم برای عدم انتشار ویروس کرونا متوقف گردید.

این رزمایش قرار بود با حضور بیش از ۶۰۰ نیروی نظامی از فرماندهی ارتش ایالات متحده در آلمان و آمریکا تا روز ۱۳ مارس جاری ادامه داشته باشد.

در همین رابطه افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به توصیه های وزارت بهداشت اسرائیل و برآورد وضعیت موجود در خصوص انتشار ویروس کرونا و با هماهنگی های انجام شده با فرمانده ارتش آمریکا در قاره اروپا، آویو کوخاوی فرمانده ارتش اسرائیل و فرمانده ارتش آمریکا در اروپا تصمیم گرفتند این رزمایش متوقف شود. ارتش اسرائیل همکاری های مستحکم با ارتش آمریکا را ارج نهاده و در انتظار برگزاری تمرینات نظامی مشترک در آینده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت در خصوص اجتناب از سفرهای غیر ضروری به خارج، سفر آویو کوخاوی فرمانده ارتش اسرائیل به آمریکا که برای هفته آینده برنامه ریزی شده بود نیز ملغی شده و به زمان دیگری منتقل شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی ها مزدور: پلیس آمریکا

همه آن کسانیکه برای: دفاع از دانشجویان آمریکا، اقدامی نکردند سلبریتی های مزدور: بایدن و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *