خانه / تمدن پژوهی / زودتر کار اسرائیل را تمام کنید

زودتر کار اسرائیل را تمام کنید

اتاق فرماندهی ارتش اسرائیل در جنوب غزه هدف قرار گرفت

گردهان‌های «عزالدین القسام» از هدف قرار دادن اتاق فرماندهی ارتش اسرائیل در محور جنوبی غزه خبر داد.

اتاق فرماندهی ارتش اسرائیل در جنوب غزه هدف قرار گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردان‌های عزالدین القسام، امروز (۱۴ آذر) از هدف قرار گرفتن اتاق فرماندهی ارتش اسرائیل در محور جنوبی شهر غزه با راکت‌های «رجوم» کوتاه برد کالیبر ۱۱۴ مم خبر داد.

جنگ در غزه در حالی امروز وارد پنجاه و نهمین روز خود شد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲ نظامی دیگر خود را در درگیری‌های غزه از دست داده که یکی از آن‌ها جانشین فرمانده یکی از گردان‌های ارتش بوده است. ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد ۴ نظامی دیگر این رژیم در نبرد زمینی در غزه به‌شدت مجروح شده‌اند.

ظهر امروز نیز کتائب القسام اعلام کرد یک تانک و ۳ خودروی زرهی ارتش اسرائیل را با راکت‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است. عصر امروز نیز دو تانک و یک نفربر در شرق شهر خان یونس هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

ارتش اسرائیل روز یکشنبه شهر خان یونس را منطقه جنگی اعلام کرد، اسرائیل پیش از آن نیروهای خود را از شهر غزه بیرون کشیده و روانه خان یونس کرده بود.

اما در این راستا روزنامه یدیعوت احارانوت، امروز (۱۴ آذر) در بحبوحه نبرد سنگین در خان یونس در جنوب غزه، نوشت که چه بسا ارتش اسرائیل در این شهر بیش از شهر غزه متحمل تلفات و هزینه شود.

این روزنامه به قلم «ناحوم برنیا» از محافل نظامی و سیاسی اسرائیل خواست تا انتظارات خود را از ارتش اسرائیل در خان یونس کاهش دهند.

 حزب‌الله لبنان عصر امروز (سه‌شنبه) در چند بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن چهار موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما مواضع جل‌العلام و الظهیره را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و تلفاتی را در میان عناصر دشمن برجای گذاشتند.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر اعلان کرد: مجاهدان ما مواضع نظامی الکوبرا و برکه ریشا را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند و اهداف مورد نظر را به صورت مستقیم و دقیق منهدم کردند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین گزارش داد: مجاهدان ما محل تجمع سربازان اشغالگر را در خله ورده با سلاح های مناسب هدف قرار دادند. این حمله تلفاتی را در میان نیروهای دشمن بر جای گذاشت.

این حملات پس از آن انجام شد که ارتش لبنان در بیانیه‌ای از شهادت یک سرباز و مجروح شدن سه سرباز دیگر این کشور در حمله رژیم صهیونیستی به موضع آن در العدیسه واقع در جنوب لبنان خبر داد.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از رئیسی توسط شادمهر

میزبانی دیار «کریمه اهل بیت» از رئیس دولت مردمی  در دیدار رئیس‌جمهور با آیت‌الله العظمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *