خانه / جشنواره / مخازن سه قلوی تفکیک پسماند در شمال تهران نصب شد

مخازن سه قلوی تفکیک پسماند در شمال تهران نصب شد

مخازن سه قلوی تفکیک پسماند به منظورفرهنگ سازی و ارتقاء دانش زیست محیطی ، کاهش تولید وکم حجم سازی پسماند ها در نواحی ده گانه شمال تهران نصب شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان سرپرست معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اداره مدیریت پسماند منطقه یک نسبت به توزیع  مخازن ۳ قلوی ۲۴۰ لیتری در ساختمان اصلی منطقه ، سراهای  محلات، مجتمع های تجاری و … در سطح نواحی ده گانه اقدام نموده است.
وی گفت: در  هر ناحیه مخزن  های ۳ قلو به تفکیک جمع آوری  کاغذ ، مقوا و شیشه جانمایی شده تا شهروندان بتوانند با در نظر گرفتن هر جایگاه پسماند خود را تفکیک شده در مخازن قرار دهند.
جعفریان با تاکید بر آموزش های تفکیک پسماند تصریح کرد: در راستای سیاست های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ودر جهت افزایش فرهنگ تفکیک از مبدا وکاهش تولید پسماند، جدا سازی زباله های خشک از تر وکم حجم نمودن زباله ها ،آموزشگران بازیافت نواحی اقدام به آموزش ۱۴۷ نیرو خدماتی در سطح منطقه یک نمودند.
وی با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از آن ضد عفونی و گندزدایی مخازن زباله را در دستور کار نواحی قرار داد و اداره پسماند نیز در همین راستا اقدام به ضد عفونی  سوله،غرفه و تجهیز کانکس های بازیافت و کارگران به مواد شوینده و بهداشتی نمود. 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *