خانه / جشنواره / انشا الله یدخلون المکه: محلقین روسهم و مقصرین

انشا الله یدخلون المکه: محلقین روسهم و مقصرین

ارتش یمن وارد شهر «الحزم» مرکز استان «الجوف» شد

ارتش یمن وارد شهر «الحزم» مرکز استان «الجوف» شد

منابع یمنی از ورود نیروهای ارتش و انصارالله یمن به شهر «الحزم» مرکز استان «الجوف» خبر دادند.

نیروهای ارتش و انصارالله یمن توانسته‌اند پس از عقب‌نشینی عناصر وابسته به دولت مستعفی منصور هادی، وارد شهر «الحزم» در مرکز استان «الجوف» در مرکز یمن شوند.

استان الجوف در شمال غرب صنعاء پایتخت یمن واقع شده و در هفته‌های گذشته شاهد درگیری‌های شدید میان ارتش یمن با عناصر وابسته به دولت مستعفی منصور هادی بوده است. این درگیری‌ها در روزهای گذشته شدت بیشتری یافته است.

روزنامه الاخبار لبنان روز گذشته گزارش داد که نیروهای یمنی از سه جهت شهر «الحزم» را به محاصره خود در آورده‌اند.

ارتش یمن روز گذشته (شنبه) بعد از درگیری‌های بسیار شدید موفق شد بر شهرستان الغیل در غرب استان الجوف مسلط شود. این دستاورد بزرگی نظامی پس از آن حاصل شد که نیروهای یمنی توانستند با قبائل «آل کثیر» و «المحابیت» در این شهرستان به توافق برسند.

ورود نیروهای ارتش و انصارالله یمن به شهر «الحزم» در حالی است که جنگنده‌های سعودی در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۷ مرتبه مناطق مختلف یمن را بمباران کرده‌اند.

روزنامه العرب وابسته به ریاض روز گذشته در تحلیل چرایی عملیات گسترده نیروهای یمنی در استان الجوف، نوشت که «حوثی‌ها» ثقل نظامی و قبیله‌ای خود را در این استان به کار گرفته‌اند تا با دستاوردهای میدانی وارد مذاکرات شوند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *