خانه / غزنه تا غزه / تصمیمی برای تعطیلی جلسات مجلس گرفته نشده است

تصمیمی برای تعطیلی جلسات مجلس گرفته نشده است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی جلسات صحن مجلس در هیئت رئیسه گرفته نشده است.

هنوز تصمیمی برای تعطیلی جلسات مجلس گرفته نشده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباسی در گفتگو با خانه ملت گفت: هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی جلسات صحن مجلس در هیئت رئیسه گرفته نشده است و آنچه بنده گفتم، ناظر به درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا از مجلس برای تعطیلی جلسات بود.
وی افزود: وزیر بهداشت به عنوان رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا در نامه‌ای از رئیس مجلس درخواست کرده است تا برای جلوگیری از شیوع این ویروس جلسات صحن فعلا تعطیل شود، با این حال هیئت رئیسه هنوز به این درخواست پاسخ نداده و تصمیمی نگرفته است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود: برای بررسی درخواست رئیس محترم ستاد ملی مقابله با کرونا، هیئت رئیسه فردا جلسه خواهد گذاشت و نمایندگان و مردم عزیز را از تصمیم گیری درباره چگونگی کار مجلس در هفته پیش رو و موضوع‌هایی که در دستور مجلس است، مطلع خواهیم کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

وتوی عضویت فلسطین فاقد اعتبار است

عضویت فلسطین در سازمان ملل قطعی است و وتوی آن اعتبار ندارد و به این وسیله اسرائیل همیشه از بین می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *