خانه / جشنواره / تبادل نظر با دبیر کل فدراسیون جمعیتهای صلیب سرخ و هلال احمر

تبادل نظر با دبیر کل فدراسیون جمعیتهای صلیب سرخ و هلال احمر

‍ در دیدار معاون حقوقی بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان با دبیر کل فدراسیون جمعیتهای صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو چگونگی کمک این فدراسیون به تهیه و یا رساندن تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا ویروس covid-19 به کشورمان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار چگونگی کمک فدراسیون برای رساندن تجهیزات پزشکی از جمله کیت های تشخیص و تجهیزات حفاظت از کادر درمان مورد بررسی قرار گرفت.

بهاروند در این دیدار تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران همواره سعی کرده است مسائل تخصصی و انساندوستانه را از اختلافات سیاسی دور نگه دارد. در حالیکه دولت فعلی آمریکا بخصوص وزیر خارجه این کشور در اقدامی غیر اخلاقی و به دور از حرفه ای گری به دنبال استفاده سیاسی از یک موضوع انسانی بوده و حتی در مورد آن دروغ پردازی هم می کند.

بهاروند اضافه کرد: این اپیدمی دارای ملیت و تابعیت کشوری نبوده و ممکن است به یک مشکل جهانی تبدیل شود، از اینرو لازم است بصورت جهانی با آن مقابله کرده و آن را مهار کرد.

بر اساس اعلام اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه با توجه به توقف برخی پروازها از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی برخی خطوط هوایی و مشکلات بوجود آمده برای پاره‌ای از هم‌میهنان گرانقدر در فرودگاهها و بنادر کشورهای همسایه و یا دیگر کشورها، وزارت امور خارجه با همکاری سایر دستگاههای ذیربط در داخل کشور و نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیتهای موجود، مجدانه در حال تلاش برای رفع مشکلات بوده و در همین ارتباط هم میهنان گرامی می‌توانند نتایج آخرین تحولات در این خصوص را از ستاد ویژه ارتباطات کنسولی وزارت امور خارجه با شماره همراه زیر‌ بصورت شبانه‌روزی کسب اطلاع نمایند:

+۹۸ ۹۱۰ ۰۰۲ ۳۵۰۱

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

https://www.maahinnews.ir/?p=53680

ائتلاف بین المللی توسعه رزم آوران کشور

در سال جدید و توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت‌های مردمی با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *