خانه / جشنواره / چرا کرونا از قم و نجف شروع شد؟

چرا کرونا از قم و نجف شروع شد؟

این روزها وقتی خبرهای پس از انتخابات را مرور می‌کنم چند نکته معنی دار توجهم را به خود جلب می‌کند💬💬💬
۱⃣همه متخصصان پزشکی این ویروس را نسبت به انواع دیگر آن ضعیف و غیر خطرناک توصیف می‌کنند!
۲⃣ ویروس 😈 کرونا درست در شب انتخابات سر و کله‌اش پیدامی‌شود!
۳⃣ ویروس در قم و سپس در نجف پیدا می‌شود! ⛔
۴⃣از قول مسئولین منشأ انتشار ویروس ابتدا یک تاجر ایرانی و بعد از چند روز اتباع کشورهای همسایه معرفی می‌شوند.
۵⃣ در حالی که حتی یک مورد ابتلا به این ویروس بین طلاب جامعه المصطفی گزارش نشده، عدد ۷۰۰ طلبه چینی درشت می‌شود.
۶⃣ همه کشور به حالت تعطیل درمی‌آید!
۷⃣ شبکه‌های برون مرزی و داخلی همگام با جبهه منافقان داخلی و خارجی از آمار بسیار عادی و معمولی مرگ و میر عاملی برای رعب و وحشت می‌سازند!
۸⃣اخبار انتخابات کاملاً پایان یافته تلقی می‌شود و 😈کرونا تیتر یک خبرهای ایران و البته جهان می‌شود!
💢 حالا با این مرور سریع از خود و شما می‌پرسم:👇
🔺۱- از 😈معامله قرن و جنگ داخلی در فلسطین طی این مدت خبر دارید؟🤝
🔺۲- فرصت کرده اید اخبار یمن را دنبال کنید؟💔🌍🌎🔥
🔸۳- توانستید جشن انتخاباتی برگزار کنید یا حتی یک پیام تبریک به جبهه انقلاب بدهید؟
🔸۴- از فشار اقتصادی دولت بر مردم در شب عید با👈 سکه ۶ میلیون تومانی و پراید ۶۰ میلیون تومانی و دلار ۱۴ هزار تومانی وهزار بلای دیگر… چه خبر؟
🚩حالا به این سؤال پاسخ دهید:👇
🌟چرا مغلوب جنگ رسانه‌ای دشمن شده اید؟… مردم ایران! به زندگی عادی خود بازگردید 👈 چون جنگ رسانه‌ای به نقطه نتیجه رسیده و دیگر بیش از این لازم نیست با روان ملت بازی شود…. بازنده های انتخاباتی با هیاهوی خود توانستند صدای ملت و پیروزی در مجلس را خفه کند و به طور رسمی گفتند از شنبه همه چیز قرار است به حالت عادی خود برگردد😎🎩

💢اعتقاداتمون یکم نم برداشته, خدا رو فراموش کردیم… درگیر روزمرگی و تکنولوژی شدیم و همه چیز و فراموش کردیم… دشمن هم از این غفلت ما سوءاستفاده میکنه و با جنگ روانی به سراغ ما میاد. کرونا یه ویروسه که به قول متخصص ها از آنفلونزا هم ضعیفتره اما کشنده تر از کرونا یأس و ترس هست.
اگر میگیم جنگ روانی دقیقا همین ترس و یأسی هست که دشمن با جنگ رسانه ایش برای مردم بوجود میاره.جنگ روانی یعنی یه چیز ساده رو تو بوق کنی و اون و از طاعون و سرطان خطرناکتر جلوه بدی. اونوقت هست که مردمی که درگیر روزمرگی شدن از ترس مردن به دست و پا میوفتن و همین ترس باعث مرگشون میشه.ترس ، استرس و اضطراب بوجود میاره و استرس باعث میشه سیستم ایمنی بدن ضعیف بشه. وقتی سیستم ایمنی بدن ضعیف بشه میشه با یه سرما خوردگی کوچیک اون و از پا در اورد.
امارها هم نشون میده که تعداد افرادی که از این ویروس مردن چقدر کمتر از بقیه بیماری هاست. اما وقتی تو روح و مغز آدمها بکنی که با این ویروس میمیری اونوقت طرف خودشو میبازه و این پایان ماجراست.
😈 کرونا اومد تا مشارکت در انتخابات رو کم کنه که کرد. کرونا اومد تا درس و بحث و مسجد و هیئت و اعتکاف رو تعطیل کنه 👈 که کرد…
ویروسی در اختیار دشمن که اول از همه روی معنویت ما دست گذاشته. رسانه ها در اختیار دشمن هستند تا روح و روان ما روبهم بریزن وگرنه یه ویروس شبیه سرما خوردگی چطور میتونه به این راحتی جون آدمها رو بگیره؟
💢ماهمه درگیر جنگیم… اول جنگ رسانه و حالا جنگ روانی…روح و روان ما درگیر این جنگه… آیا ما از این جنگ هم سربلند بیرون میایم!؟…بله به شرط توکل به خدا و ایمان راسخ… دعا رو فراموش نکنید.
هیچ دارویی مثل دعا البته با رعایت کامل بهداشت.. نمیتونه حال این روزهای ما رو خوب کنه.این روزها حواس مون خیلی از خدا پرت شده بود. داشتیم به بیراهه می رفتیم… خدا با نشونه هاش می خواد توجه ما رو به سمت خودش جلب کنه… اونه که ما رو آفریده… پس هوامونم داره… به شرطی که ما هم فراموشش نکنیم…
💢دقت کردید چقدر راحت دارن ریشه برنامه های اسلام و دین و میزنند؟
چقدر با برنامه و هدفمند…اول مکه… بعد کربلا… حالا همه ائمه و امامزادگان و مساجد و هیئت ها و اعتکاف و حتی شهدا و راهیان نور… اگر به صورت عادی می خواستن در مساجد و هیت ها رو ببندن همه میریختن سرشون، اما حالا خیلی راحت تونستند👈 “مردم از خدا جدا کنند” هیچکس هم صداش در نیومد.
شیطون پیش اینا باید لنگ بندازه!
😈مرگبرلیبرالیسمجهانی 😈مرگبرانگلیسیها

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

نشست

سلام .ان شاالله تعالی روز یک شنبه ۸صبح ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳با ادامه ارایه جناب دکتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *