خانه / جشنواره / آماده باش شمال تهران با ۸۰۰ نیرو در دور جدید بارش ها

آماده باش شمال تهران با ۸۰۰ نیرو در دور جدید بارش ها

نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک با هدف ساماندهی آبروها و هدایت آبهای سطحی به صورت آماده باش در دور جدید بارش ها در سطح معابر حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: شهرداران نواحی ،مدیران خدمات شهری نواحی ، ناظرین، اکیپ های عملیاتی و لایروبی با آغاز دور جدید بارش ها از عصر دیروز- دوشنبه ۵ اسفند ماه – به صورت آماده باش در معابر پر تردد و اصلی سطح منطقه حضور یافته و آبهای سطحی ناشی از بارش باران را هدایت نمودند.
وی افزود: ۸۰۰ نیروی کارگری مجهز به ابزار آلات رفع آبگرفتگی ها در بیش از  100 نقطه حساس و آبگیر منطقه مستقر شدند و اقدام به لایروبی نقاط قابل دسترس مسیل ها، حوضچه های رسوبگیر، انهار و… با استفاده از لودر، کامیون، بابکت ، بیل مکانیکی و … نمودند.
موسوی تصریح کرد : ۱۰ هزار کیسه حاوی شن نیز برای هدایت آبهای سطحی و افزایش ظرفیت انهار منطقه آماده و در نواحی توزیع شده است .
وی از تشکیل کمیته ویژه مدیریت بارش ها در منطقه یک خبر داد و گفت: این کمیته با حضور شهرداران نواحی، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست و رییس خدمات شهری و… بامداد امروز – سه شنبه ۶ اسفند ماه – برگزار شد تا  آخرین وضعیت مسیل ها ، آبروها و… بررسی و تدابیر لازم اتخاذ شود.
شهردار منطقه یک از شهروندان خواست با توجه به بارش های اخیر و امکان شسته شدن سنگ و شن از ارتفاعات، از توقف خودرو در مجاورت مکان های خطرساز خودداری کنند و از ریختن نخاله ها و ضایعات ساختمانی و زباله های خانگی در داخل رودها و کانال ها خودداری نموده که موجب گرفتگی جریان آب نشود  و رانندگان با توجه به لغزندگی معابر فاصله خود را با دیگر خودرو  رعایت کنند.
گفتنی است همچنین شهردار منطقه یک به همراه مصطفی کاظمی مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران به همراه مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در بامداد امروز – سه شنبه ۶ اسفند ماه – از مسیل ها و رود دره های این منطقه بازدید و از نزدیک در جریان عملیات لایروبی قرار گرفتند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *