خانه / غزنه تا غزه / هیچ سلبریتی برای رای دادن نیامد!

هیچ سلبریتی برای رای دادن نیامد!

یادتان هست در انتخابات ریاست جمهوری چه حمایت‌های جانانه ای کردند و هرکدام از اینها که رای میداد در صفحه شخصی شون منتشر میکردند
پس الان چی شده؟

چون در خرداد ۹۶ ماموریت سلبریتی‌ها ترغیب مردم برای رای به روحانی بود ولی اینبار ماموریت دارن انتخابات رو تحریم کنن!

البته کور خوندند چرا که چهره واقعی آنان دیگر بر مردم پوشیده نیست و همه میدونن که سلبریتی‌ها اتاق فکر دارند و شبکه‌ای اداره میشن…

هم اندیشی سینماگران جهت تحقق بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبری
سومین نشست سینماگران و فعالان حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این بار با موضوع بررسی سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سلسله نشست های تخصصی سینماگران با هدف ارتقا سطح دانش فعالین این حوزه و همچنین بحث و تبادل نظر که نهایتا منجر به هم اندیشی و هم افزایی سینماگران حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می شود، برگزار می گردد.
سینماگران ضمن ابراز امیدواری نسبت نتایج این قبیل هم افزایی ها به بررسی زوایای مختلف و جزء به جزء فرمایشات مقام معظم رهبری و تکلیف سینما نسبت به گام دوم انقلاب پرداختند و آن را در بخش های پژوهش،فیلم نامه نویسی و تولیدات به بحث و تبادل و نظر گذاشتند.
در حاشیه ی این مراسم آقای همراه با اشاره به کارگاه های فیلم نامه نویسی ای که به لطف این سلسله جلسات تشکیل شده است، چهار فیلم نامه سینمایی و یک فیلم نامه مینی سریال که در دست نوشتن است را ماحصل و نتیجه این کارگاه ها دانست. ایشان ضمن تشکراز مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بخصوص حمایت های دکتر جعفری و خانم معدنی پور خاطرنشان کرد این حمایت و همکاری، بین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سینماگران نتایج بسیار مثبتی داشته که ثمرات آن در آینده به بار خواهد نشست.
این نشست که سومین نشست رسمی سینما گران حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود با حضور کارگردانان، تهیه کنندگان، فیلم نامه نویسان و تعدادی از بازیگران چهارشنبه سی ام بهمن ماه در سالن قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

همچنین:

استقبال گرم دانش آموزان از برگزاری مسابقه داستان نویسی ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

هفتمین جشنواره فرهنگی هنری اسوه حسنه در قالب آئین اختتامیه ویژه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول در موزه انقلا ب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آقای صفار مدیر یکی از مدارس شرکت کننده و جزو طراحان این مسابقه ضمن اشاره به اینکه هفت سال پیش ایده این جشنواره بعد از توهین روزنامه نگار اروپایی به ساحت مقدس پیامبر و در جواب به این اقدام ضد فرهنگی کلید خورده است، این جشنواره را استعدادیابی در عرصه فرهنگی و هنری بین قشر نوجوان توصیف کرد که به انضمام دوره ها و کلاس های آموزشی، این استعداد ها میتوانند بروز و ظهور حداکثری یابند. وی در ادامه افزود که هیئت اجرایی جشنواره سال به سال بر مبنای دغدغه ها و نیازمندی های نوجوانان و فضای جامعه بخش های جدیدی به جشنواره اضافه می کند. صفار به عنوان نمونه به استقبال گرم دانش آموزان از برگزاری مسابقه داستان نویسی ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.
وی در پایان با اشاره به ظرفیت سخت افزاری خوب موزه، اذعان کرد که فضای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای دانش آموزان بسیار جذاب و تاثیرگذار است و به خوبی آنان را در فضای ایثار و فلسفه ی دفاع مقدس قرار داده است که مصداق بارز آن در استقبال گسترده دانش آموزان از مسابقه عکاسی از فضای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمایان شد.
پایان مطلب/

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

راه قدس باز شد بیا تا برویم

ومع هجمات حزب الله والقسام، فُتحت الطریق إلى القدس أمام الناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *