خانه / جشنواره / حمل و نقل همگانی

حمل و نقل همگانی

در ششم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌کند

یوسف حجت، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک و رئیس ستاد کنفرانس:

امروزه معضل ترافیک و آلودگی هوا به عنوان یکی از دغدغه‌های شهروندان و مدیریت شهری در کلانشهرهای دنیا مطرح می‌باشد. راه‌های برون‌رفت از این معضل و اثرات سوء آن، می‌بایست براساس روش‌های علمی در کنار تجربه و تخصص باشد. 
کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک، مهمترین رویداد علمی کشور در حوزه مهندسی حمل و نقل و ترافیک است که طی ۲۴ سال گذشته ۱۷ دوره ی آن با حضور اساتید و اندیشمندان خارجی و داخلی با موفقیت برگزار شده است. امید است همپای اقدامات اجرایی در جهت مدیریت و تسهیل عبور و مرور شهروندان، برگزاری هجدهمین دوره این کنفرانس گامی موثر در شناخت بهتر مسائل و رفع معضلات ناشی از آن داشته باشد که بدون شک این موضوع با هم‌اندیشی و انتقال دانش متخصصین دانشگاهی و مدیران اجرایی قابل انجام خواهد بود.

هجدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۸ توسط سازمان حمل و نقل ترافیک و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *