خانه / غزنه تا غزه / آیا واگذاری کیش برای تامین بودجه انتخابات است؟

آیا واگذاری کیش برای تامین بودجه انتخابات است؟

** قطعنامه راهپیمایی ۲۲بهمن: مردم عزم انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی را مطالبه همگان خواندند
** قطعنامه راهپیمایی ۲۲بهمن: مردم عزم انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی را مطالبه همگان خواندند

واگذاری کیش درجلسه دوم حتمی شد💔
هشدار و اخطار شدید به همه هم میهنان📢

شایعه و حرف نبود، متاسفانه حقیقت محض است!!😔

بر اساس مذاکرات محرمانه و از پیش انجام شده بین ایران با دولت چین ، اخیرا یک تیم از کارشناسان و ماموران اطلاعاتی چین وارد ایران شده اند، که اکثرا نیز دوره دیده‌های ام آی سیکس انگلستان هستند، و در حال آماده سازی امضا قرارداد ننگین دیگری با ایران در کشور ما، مبنی بر واگذاری صددرصد جزیره کیش به مدت بیست و پنج سال به دولت چین هستند.
از قرار معلوم پیش نویس و مقدمات قرار داد کاملا آماده شده است ، و ایران در نظر دارد با دریافت میلیاردها دلار از دولت چین، این قرار داد ننگین را بطور پنهانی در چندروز آینده امضا کند و به عنوان نماینده‌ی قانونی ملت ایران، با یک قراداد کاملا معتبر بین المللی، جزیره کیش را برای مدت بیست و پنج سال در اختیار دولت چین بگذارد.
طبیعی است که دولت چین پس از امضا و دریافت این قرارداد ، بمرور زمان، تمام ساکنین محلی جزیره کیش را اخراج و تمام امکانات تجاری جزیره کیش، در اختیار تجار چینی و روسی و انگلیسی قرار خواهد گرفت.
انگلستان و روسیه و چین یکبار دیگر در شرف تکرار قرارداد ترکمنچای با رژیم اسلامی هستند ، و همانگونه که ملت ایران هرگز توان پس گرفتن کشورهای جداشده از ایران، بر اساس قراداد ترکمنچای را بدست نیاورد ، پس از گذشت بیست و پنج سال حتما توان پس گرفتن جزیره کیش را نیز از انگلسیها ، روسیها و چینی‌ها نخواهد داشت.
بسیار روشن است که دولت روسیه با بدست آوردن جزیره کیش به آرزوی دیرینه اش برای رسیدن به آبهای گرم خواهد رسید ، انگلستان با حضور مستقیم در جزیره کیش کنترل تمام کشورهای نفت خیز خلیج پارس را بدست میگیرند ، و دولت چین نیز با بدست گرفتن شریان اقتصادی جزیره کیش ، که به بندر آزاد منطقه تبدیل خواهند شد، سالیانه میلیاردها دلار از سرمایه‌های ملی ملت ایران را خواهد برد.
این حیله از سیاست کثیف دولت انگلستان سرچشمه می‌گیرد ،ایران میخواهد جزیره کیش را با دریافت میلیارها دلار از چینیها ، برای مدت بیست و پنج سال به چین واگذار کند.
هشدار و اخطار شدید به میهن پرستان و تمام آنانیکه به یکپارچگی ایران باور دارند و از دین و ایمانشان مهمتر است.
هشدار به تمام جوانان میهن ، این وظیفه یکایک همه مردمانی است که بنام ملت ایران در ان سرزمین زندگی می‌کنند.
فقط خیزش و حرکت مردم می‌تواند جلو امضا این جنایت نامه‌ی ننگین و ضد ملی را بگیرد.
هموطن این پیام سیاسی نیست ✅
خیانت وطن فروشان را با ارسال به گروه ها در سراسر ایران افشا کنید⛔️

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

به آمریکا هشدارهای لازم داده شده

آمریکا موش شد

به آمریکا هشدارهای لازم داده شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *