خانه / جشنواره / مهندس حمید اوستاخ کاندیدای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس.

مهندس حمید اوستاخ کاندیدای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس.

احتراما ایام دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک عرض مینمایم و در ۴۱ سالگی انقلاب که دوران بلوغ خود را طی میکند را گرامی داشته و دستاوردهای بزرگ در عرصه های مختلف را ضروری میدانم. انقلابی که همه متفکران و نخبگان جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم و همه آنان که از استبداد، وابستگی و تبعیض به تنگ آمده بودند در شکل گیری آن پشت سر امام عظیم الشان قرار گرفتند و آینده بهتر ایران برپایه آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را ترسیم نمودند.
این حرکت بزرگ با همدلی و وفاق ملت که رهنمود همیشگی پیشوای مقتدای ملت حضرت امام خمینی (ره) بود، به انجام رسید و پس از دوران رحلت پیشوای فقیدمان با تدبیر و خردمندی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامه برکاته) ادامه یافت.
لذا اکنون در ۴۱ سالگی انقلاب از آحاد مردم ایران دعوت می کنم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور آگاهانه خود را به منحصه ظهور رسانده و با تجلی وحدت امت، توطئه های دشمنان و بدخواهان را نقش برآب کنند.
مهندس حمید اوستاخ کاندیدای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس.

@mahinkandim👈👈👈
👆👆👆👆

کانالجامعاطلاعرسانیماهین

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *