خانه / غزنه تا غزه / برنامه های دهه فجر با تعامل و مشارکت سازمان ها و نهادها اجرا می شود

برنامه های دهه فجر با تعامل و مشارکت سازمان ها و نهادها اجرا می شود

برنامه های دهه فجر و مناسبتی امسال با تعامل و مشارکت بیشتر با سایر سازمان ها ، ادارات ، نهادها و … در شمال تهران اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه  در جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل، راهکار ها و راه حل های مناسب برای برگزاری برنامه های مناسبتی که با حضور  مدیران ستادی و مدیران اجتماعی نواحی برگزار شد به بررسی  اجرای برنامه های پیش رو از جمله  ایام فاطمیه و حمایت از تجمع ها و هیئت های مذهبی در محلات و مساجد و اجرای برنامه های دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن، اجرای زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده معظم شهدا و …پرداخت.
وی  با اشاره به اینکه برنامه های تقویمی و مناسبتی  باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود  از مدیران ستادی و اجتماعی نواحی خواست با سازمان ها، ادارات بسیج، ناحیه سپاه جماران، ناحیه امیرالمؤمنین (ع) و دیگر نهادهای اجتماعی و فرهنگی همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا با حمایت این سازمان ها برنامه ها بهتر و رضایت شهروندان ارتقاء یابد. 
سجادی گفت : منطقه یک نسبت به سایر مناطق دارای بیشترین سرمایه های انسانی و اجتماعی است که  می توانیم پتانسیل های منطقه را فرامنطقه ای ببینیم و فعالیت های گسترده ای انجام دهیم و این همسویی و تعامل خوب شهرداری با سازمان ها رضایت شهروندان تهران به خصوص منطقه یک را افزایش  می دهد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

راه قدس باز شد بیا تا برویم

ومع هجمات حزب الله والقسام، فُتحت الطریق إلى القدس أمام الناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *