خانه / اسلم قزوینی / وام بازنشستگی

وام بازنشستگی

حسینی:
مدیرعامل مایکروسافت از ترجمه اشعار مولانا با موتور جست‌و‌جوی بینگ می‌گوید

🔹 نادلا گفت مدل هوش مصنوعی جدید را اولین بار در تابستان ۲۰۲۲ دیده و از توانایی‌های آن حیرت‌زده شده است: «بچه که بودم آرزو داشتم اشعار مولانا را بخوانم و سپس به اردو و انگلیسی ترجمه‌اش کنم… این خواسته را در مدل وارد کردم و بینگ انجامش داد، نتیجه جادویی بود. آنجا بود که گفتم این ابزاری متفاوت است.»

🔹 خبرنگار نشریه‌ی ورج در میان صحبت‌هایش گفت مولانا شاعری هندی است، اما نادلا روی ایرانی‌بودن مولانا تأکید کرد.
@BisimchiMedia

♦️میزان مالیات هر واحد مسکن مهر در سال آینده ۳۰۰ هزار تومان تعیین شد

🔹 سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور از تصویب میزان مالیات طرح‌های مسکن مهر در سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون برای هر واحد مسکن مهر معادل ۳۰۰ هزار تومان مالیات دریافت می شود.
🔹وزارت راه مکلف شد زمین مورد نیاز برای احداث پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و سالن‌های فرهنگی و ورزشی بسیج در مناطق محروم را به صورت رایگان در اختیار مرکز متولی در طرح‌های مسکن مهر، مسکن ملی و طرح‌های بازآفرینی شهری به ویژه در مناطق کم برخوردار قرار دهند./ایرنا

سردار فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی:
ما امروز پهپادهایی داریم که تا ۴ روز می‌توانند مداومت پرواز داشته باشند
@BisimchiMedia

آغاز ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی

🔹سامانه متمرکز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌ اجتماعی آغاز به کار کرد.

🔹هر یک از بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی می‌توانند شخصاً و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی در این سامانه ثبت‌نام کنند.
🔹بازنشستگانی که سن آنها حداقل ۵۰ و حداکثر ۷۸ سال است و دارای حداقل دو فرزند تحت‌ تکفل هستند و طی دو سال گذشته نیز از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند، در این مرحله امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.

@khabar_eghtesadi

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *