خانه / جشنواره / فلسطینی ها باید از ایران درخواست کمک کنند

فلسطینی ها باید از ایران درخواست کمک کنند

تظاهرات گسترده مردم فلسطین در رام الله و غزه در مخالفت با “معامله قرن”/ تصاویر ترامپ و پرچم آمریکا به آتش کشیده شد/ فلسطینیان: سرزمین ما فروشی نیست + تصاویر

تظاهرات گسترده مردم فلسطین در رام الله و غزه در مخالفت با معامله قرن تصاویر ترامپ و پرچم آمریکا به آتش کشیده شد فلسطینیان: سرزمین ما فروشی نیست + تصاویر 2
تظاهرات گسترده مردم فلسطین در رام الله و غزه در مخالفت با معامله قرن تصاویر ترامپ و پرچم آمر

تظاهرات گسترده مردم فلسطین در رام الله و غزه در مخالفت با معامله قرن تصاویر ترامپ و پرچم آمریکا به آتش کشیده شد فلسطینیان: سرزمین ما فروشی نیست + تصاویر ۲ تظاهرات گسترده مردم فلسطین در رام الله و غزه در مخالفت با معامله قرن تصاویر ترامپ و پرچم آمر

شهروندان فلسطینی با برگزاری تظاهرات گسترده در رام الله در کرانه باختری و نوار غزه بر مخالفت قاطع خود با طرح آمریکایی صهیونیستی عربی موسوم به معامله قرن تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از العهد، شهر رام الله در کرانه باختری شاهد تظاهرات مردمی گسترده ای در مخالفت با طرح معامله قرن است.

این منبع همچنین از تظاهرات گسترده مردم نوار غزه در مخالفت با طرح معامله قرن خبر داده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم،شرکت کنندگان در تظاهرات غزه تاکید کردند این طرح شوم هرگز به زیان حقوق عادلانه ملت فلسطین رنگ اجرایی به خود نخواهد گرفت.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پارچه نوشته ها و پلاکاردهایی در دست داشتند که شعارهایی در محکومیت طرح ترامپ نوشته شده بود، مردم فریاد می زدند با طرح آمریکایی به زیان اصول ملت فلسطین مخالف هستند.

“فلسطین فروشی نیست” از دیگر شعارهای مردم غزه در این راهپیمایی بود. شرکت کنندگان همچنین تصاویر ترامپ و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند و از ملتهای عربی هم خواستند در تمام سطوح با طرح معامله قرن مقابله کنند.

این در حالی است که کمیته پیگیری گروههای ملی و اسلامی، روزهای سه شنبه و چهارشنبه را روزهای خشم در تمام میادین نامیده و خواستار تظاهرات گسترده مردم فلسطین در خیابانها و میادین شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امشب از طرح شوم خود برای حذف مسئله فلسطین با عنوان ادعایی معامله قرن رونمایی کرده و بر حمایت همه جانبه کشورش از رژیم اشغالگر قدس و اشغال دائمی قدس شریف تاکید کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بدهکاران انقلاب اسلامی

همه خودشان بدهکار انقلاب اسلامی بدانند سرور گرامی با سلام و احترام ضمن تقدیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *