خانه / احمد ماهینی / لازمه سازمان پویا وجود نیروهای آموزش دیده است

لازمه سازمان پویا وجود نیروهای آموزش دیده است

شهردار منطقه یک در افتتاحیه هفتمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش :
لازمه سازمان پویا وجود نیروهای آموزش دیده است
منابع انسانی سرمایه های اصلی یک سازمان هستند و در راستای توسعه سازمان این سرمایه ها باید شکوفا و نقاط ضعف بر طرف و نقاط قوت تقویت شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در افتتاحیه هفتمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی که با حضور تیم ارزیابی در منطقه یک برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مجموعه ای که خود را فارغ از آموزش ببیند محکوم به در جا زدن است و یک سازمان پویا باید نیروهای خود را آموزش دهد.
وی گفت: آموزش ها علاوه بر تعالی شخص باید بر تعالی ماموریت ها و وظایف سازمانی نیز متمرکز و کاربردی باشند تا وقت و هزینه سازمان به هدر نرود و ماحصل آن در اهداف و کارآیی و محصول نهایی سازمان مشاهده شود.
موسوی تصریح کرد: نیازهای کنونی با ۲۰ سال گذشته متفاوت شده و متدهای آموزشی جدید با شتاب علم پیش رفته است که باید آموزش روش های جدید با مشارکت داوطلبانه کارکنان و بدون جبر ارایه شود و در احراز پست های مدیریتی و معرفی فرد بعنوان عنصر سازمانی مطلوب، موثر باشد.
شهردار منطقه یک با تاکید بر امر پژوهش گفت: امیدواریم بتوانیم در مقوله پژوهش نیز پیشتاز شویم تا سازمان ما علاوه بر گذراندن آموزش ها ، مرجعی برای آموزش به سایر سازمان ها شود.
مصطفی آقا علیخانی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه یک نیز در این مراسم گفت: اساس و لازمه توسعه منابع انسانی آموزش کارکنان است. 
وی گفت: اگر امر آموزش کارکنان در حوزه های تخصصی انجام نگیرد شاید نتوان به آن تعالی لازم رسید بر همین اساس با کمک همه کارکنان و حمایت های شهردار منطقه یک نسبت به آموزش های تخصصی در همه حوزه های فنی ، برنامه ریزی و… اقدام خواهد شد تا به آن اهداف توسعه منابع انسانی 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *