خانه / جشنواره / جزییات محفل انتخاباتی اصحاب یاغی کاخی و باغی انقلاب!

جزییات محفل انتخاباتی اصحاب یاغی کاخی و باغی انقلاب!

🔸امروز با حضور خاتمی، روحانی و ناطق نوری، محفل بیست نفره در کاخ سعدآباد برگزار شد!

🔸شروع کننده جلسه روحانی بود که حدود نیم ساعت صحبت کرد و خلاصه صحبتهایش این بود:
امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد، و با روی کارآمدن طیف تندرو جمهوری خواه آمریکا وارد یک جنگ اقتصادی شده ایم.
وی به تمام وقایع اخیر از جمله ترور سردار سلیمانی تیتروار اشاره کرد و موضوع سقوط هواپیما را بطور مبسوط شرح داد که گویی تمام موضوع این جلسه ی انتخاباتی این مسئله است!

🔸ناطق نیز تمام ۲۰ دقیقه صحبتش حول همین قضیه ی سقوط هواپیما بود.

🔸خاتمی ابتدا به سقوط هواپیما پرداخت اما وارد فضای انتخابات شد و
گفت ما در انتخابات از آقای روحانی حمایت کردیم اما شرایط جوری رقم خورد که اوضاع اقتصادی به نحو مطلوب نیست و فضا را برای دفاع ما تنگ کرده است، ولی باید راهکاری بیندیشیم تا بتوانیم اقناع صورت بگیرد و بتوانیم اقلیتی در مجلس داشته باشیم.

🔸ناطق به رد صلاحیت ها اشاره کرد و سید حسن خمینی نیز به لزوم رایزنی برای تایید صلاحیت افراد بیشتری از اصلاح طلبان تاکید کرد.

🔸روحانی گفت: متاسفانه نامزدهای رد شده جایی برای دفاع ندارند چون عمدتاً مسائل مالی وپرونده دارند و بعضی نیزدر دادگاه محکوم شده اند.
ناطق گفت: چند نفر امثال آقای مطهری هم رد شده اند که محکومیت مالی ندارند[ با مزاح وخنده] ولی مطهری هم رویش نمیشه حساب کرد، این طرف و آن طرف می پره و مواضع مشخصی ندارد!

خاتمی گفت: اگر چه تایید صلاحیت مطهری امکان ندارد و به نظر شما بدرد ما هم نمی خورد ولی بایست روی آن مانور داده شود تا روش احراز صلاحیت شورا مشخص شود قانونی نیست.

ناطق گفت: مطهری حرفهای نامربوطی هم زده ، به نماینده ها توهین کرده،
با مردم بد رفتار کرده، در آن جمع حرف از قرص ضد بارداری زد و دست شورای نگهبان پر است و عدم تعادل او را برجسته می کنند و چیزی از این کار در نمی آید.

خاتمی دوباره به اوضاع نامطلوب اقتصادی اشاره کرد وگفت دستمان بسته شده.

روحانی گفت: این دولت کارهای بزرگی کرده و متاسفانه دوستان درست عمل نکردند ودفاع نکردند و به پروژه های دولت در مورد خودکفایی گندم و بنزین و سد ها و راهها اشاره کرد واینکه ما در این دولت بلایای طبیعی زیادی داشتیم از زلزله تا سیل وووو

خاتمی گفت: صدا وسیما اینطور که من دیدم هرگاه روشن کردیم دیدیم دارد گزارش کارهای دولت را می دهد،این که مردم از وضعیت اقتصادی رضایت ندارند علتش را باید در جای دیگر جستجو کرد، بنده خودم برخلاف همه که اظهار پشیمانی از رای به روحانی کردند و[با خنده]آقای ناطق یک وقتی از خواب آلودگی ودیر سرکارآمدن شما گفتند [باز با خنده] که البته بی ربط هم نگفتند، بنده چند بار صراحتا گفتم من از حمایتم از جناب روحانی پشیمان نیستم.

🔸روحانی خواست دوباره درباره کارهای دولت حرف بزند که ناطق وسط حرفش پرید و باخنده گفت حوصله مان سر رفت حالا وقت این حرفها نیست و باید برای تبلیغات مجلس کاری کرد.

🔸خاتمی گفت: ما موضوعاتی که باید برجسته شود را می گوییم، دوستان رسانه مثل شرق و انصاف نیوز و آقای دهباشی و قوچانی اینها خودشان روش های رسانه ای را بلدند.

🔸ناطق گفت: خسته ایم؛ محورهایی که باید برجسته شود را تیتر وار بگید تا جلسه را جمع کنیم.

🔸خاتمی محورها را اینطور لیست کرد که آقای ربیعی و چند نفر دیگر یادداشت کردند :

  • روی قضیه ی هواپیما باید زیاد کار پرحجم صورت بگیرد.
  • عدم تایید صلاحیت ها و اینکه ما نفرات زیادی نداریم.
  • کسی حرف از عدم شرکت در انتخابات نزند، چون ممکن است طرفداران بی خبر ما این حرف را راست بپندارند و جدی بگیرند و قضیه برعکس شود و رای ما بطور زشتی کم شود!
  • در جناح مقابل هر اتفاقی صورت گرفت بطور فعال نقاط ضعف و خطاهایشان پررنگ شود.
  • قضیه اختلاس که متاسفانه همه مربوط به جناح اصلاح طلب است توجیه شود و به جناح مقابل نسبت داده شود و یا اصلا به آن پرداخته نشود که این به صلاحدید آقای قوچانی و دهباشی و آقای ربیعی مربوط میشه.
    تاکید می کنم روی قضیه هواپیما خیلی مانور داده شود و آقای روحانی بخشی از این پروسه را به عهده گرفته اند. حتی اگر امکان مذاکره با امریکا و اروپا فعلا وجود ندارد روی بحث ضرورت مذاکره هم صحبت شود.
  • ضررهای نپیوستن ایران به اف ای تی اف و سی اف تی را آنقدر مطرح کنند که وضع نابسامان اقتصادی و رکود در آن گم شود و یا بعضی آن را نتیجه ی نپیوستن به این کنوانسیونها بدانند!

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *