خانه / جشنواره / تسهیل ازدواج جوانان

تسهیل ازدواج جوانان

قانون تسهیل ازدواج جوانان به جدی پیگیری شود*

💢 قانون تسهیل ازدواج جوانان که با هدف تسهیل در امور ازدواج جوانان؛ هفده سال پیش تصویب و در قالب قانون به دولت ابلاغ شد. اما متاسفانه بند ۹ و ۱۰ آن که بسیار مسرت‌بخش بود اجرایی نشد. (ازوظایف وزارت مسکن، کار، بانکها و…)

🔹شرایط ازدواج جوانان در کشور به گونه‌ای بوده که تاکنون قوانین و مشوق‌هایی برای این مهم تعیین شده است، اما وضعیت ازدواج جوانان در کشور بحرانی است و گذر از این بحران باید در اولویت کاری مسئولان مختلف قرار گیرد.

🔺نخستین شاخص بحرانی بودن وضعیت ازدواج جوانان؛ بالا رفتن سن ازدواج در بین دختران و پسران به ویژه در میان دختران است که با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

🔸شایسته است مسئولان محترم به این تکلیف قانونی وشرعی خود بیشتر اهتمام داشته باشند.که هم رضایت خدا وهم صلاح جامعه را در پی دارد.

✅ لطفا از این پویش حمایت کنید:👇

https://www.farsnews.ir/my/c/160922
سیده خانم: 🔻🔻🔻🔻🔻

*🚨تشکر از صدا و سیما بخاطر پخش برنامه حسینیه معلی*

💢 در دورانی که رسانه‌ها پر شده است از برنامه‌هایی که فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند نیاز به وجود برنامه‌هایی برای ترویج این فرهنگ غنی بیش از پیش دیده میشود. این روز‌ها شاهد پخش برنامه‌ای بسیار زیبا در شبکه سه سیما هستیم که فرهنگ ایرانی اسلامی را در مسئله عاشورا و امام حسین به خوبی به تصویر کشیده است. فرهنگ حسینی که تمام ما و پدران ما از کودکی با آن بزرگ شده‌ایم در این دوران باید به شیوه‌های نویین به دیده فرزندان ما برسد.

🔹برنامه حسینیه معلی یک برنامه زیبا است برای ترویج فرهنگ روضه خوانی و نوحه خوانی و هیئت داری که با حضور کارشناسان مداح و مجری عزیز این شب‌ها بر روی آنتن میرود و شور حسینی را در کنار شعور حسینی تقویت میکند.

🔺بدین منظور از تمام دست اندرکاران این برنامه و همچنین سازمان صدا و سیما و معاونت سیما و مدیر شبکه سه تشکر ویژه داریم و درخواست داریم برنامه‌های مشابه این برای ترویج فرهنگ ناب ایرانی اسلامی بیشتر پخش کنند و از پخش برنامه‌های ضد فرهنگی جلوگیری بفرمایند.

✅ لطفا از این پویش حمایت کنید:👇

https://www.farsnews.ir/my/c/160864
سیده خانم: 🔻🔻

*🔹حمایت وزارت خارجه از سیده شهلا آذربایجان*

💢 آذربایجان در حالی نصب پرچم‌ها و نوشته‌های دینی را منع می‌کند که گفته می‌شود در تمام جاده‌ها، حتی ادارت دولتی این کشور، به صورت آزادانه پرچم‌های ترکیه و اسرائیل نصب شده است.

🔹گفته می‌شود که اخیرا پلیس باکو، به منزل خانم سیده شهلا، یکی از فعالین فرهنگی شیعه در آذربایجان ریخته و شعارهای یا حسین و یا عباس را از دیوار منزلش پاک کرده و آن را شعارهای رادیکال و این بانو را نیز مجرم خطاب کرده است.

🔺جمهوری آذربایجان یک کشور اسلامی است که اکثر نفوس آن را شیعیان و پیروان اهلبیت (ع) تشکیل می‌دهند؛ اما در این اواخر به شدت تحت تاثیر رژیم اسرائیل قرار گرفته است.

🔸در چنین شرایطی حمایت وزارت امور خارجه می‌تواند کارگشا باشد و وظیفه است.

✅ لطفا از این پویش حمایت کنید:👇

https://www.farsnews.ir/my/c/160783

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *