خانه / تمدن پژوهی / روز ازادگان مبارک

روز ازادگان مبارک

‍ صمد یوسفی گزارش میدهد

قدر از آزادگان عضو سازمان
همزمان با فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافزار به میهن اسلامی از سه تن از آزادگان عضو سازمان با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین، مشاور استاندار و اعضای هیات مدیره تقدیر شد.

شکوهی، مدیر کل بنیاد شهید استان ضمن تقدیر از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اذعان داشت: آزادگان، یادگاران زمان جنگ تحمیلی میباشند که علاوه بر رشادتهایی که در جبهه های حق علیه باطل انجام دادند، مشقت ها و سختیهای زیادی را نیز در زمان اسارت تحمل نموده و هر قدمی که برای این عزیزان برداشته شود، جبران رنج و مشقت آنان در زمان اسارت و دوری از وطن و خانواده نمیشود.

آخوندی مشاور استاندار نیز با بیان اهمیت ارزش برگزاری این مراسم گفت: آزادگان از افراد شجاع این مملکت هستند که با صبر و شکیبایی توانستند رنج و سختی اسارت را تحمل کرده و در برابر رژیم بعثی سر خم نکردند.

دکتر کلهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: حجت الاسلام ابوترابی مظهر اخلاق و از افتخارات استان قزوین است که دارای روحیه ایثار و فداکاری بود.

در ادامه مراسم از آزادگان سرافراز عضو سازمان آقایان مهندس میر محسن قائمی، میر احمد صادقی و محمود بروجردی تقدیر بعمل آمد.

شبکه خبری ریال نیوز
آخرین اخبار ایران و جهان

◀️سایت www.rialnews.ir

◀️اینستاگرام http://www.instagram.com/rialnews

◀️تلگرام
https://t.me/Rial_News

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *