خانه / جشنواره / تفاهم نامه همکاری بین موزه

تفاهم نامه همکاری بین موزه

صبح امروز انجام شد؛
امضاء تفاهم‌نامه مابین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خبرگزاری بین المللی ایران پرس

تفاهم‌نامه همکاری بین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خبرگزاری بین المللی ایران پرس، با موضوع همکاری‌های فرهنگی و رسانه ای در راستای گسترش و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به امضای دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دکترعباس محمد نژاد رئیس خبرگزاری بین المللی ایران پرس رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در این نشست که با حضور دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه، دکتر محمد نژاد رئیس خبرگزاری بین المللی ایران پرس و مدیران رسانه ای این دو نهاد برگزار شد، بر همکاری‌های مشترک در جهت ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در عرصه‌های داخلی و بین المللی تاکید شد.
دکتر جعفری ضمن اشاره به ظرفیت‌های عظیم موزه در حوزه‌های فرهنگی و رسانه ای گفت: امیدواریم انعقاد این تفاهم‌نامه گامی مهم در جهت تولید و ترویج مبانی فرهنگی و هنری حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد.
مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه با اشاره به جذابیت‌های بالایی که حوزه دفاع مقدس برای مخاطبان بین المللی دارد، گفت: یکی از موضوعات مهم در حوزه گفتمان تمدنی انقلاب اسلامی بحث دفاع مقدس است، لذا انتقال اخبار، اطلاعات و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه می‌تواند بسیار تاثیرگزار باشد.
جعفری همچنین گفت: ایران پرس در قالب خبر نرم می‌تواند مظلومیت‌های انقلاب اسلامی و مقاومت همچون جانبازان شیمیایی و آزادگان دفاع مقدس را با تولید برنامه‌هایی به منظورآگاه کردن مردم کشورهای دیگر از ظلم‌ها و جنایت‌هایی که بر علیه این مردم سرافراز و انقلاب اسلامی ایران رخ داده به خوبی به تصویر بکشد.
مدیرعامل موزه دفاع مقدس تاکید کرد: امیدواریم با ایجاد کارگروه‌های راهبردی مشترک، و در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های رسانه ای و فرهنگی طرفین شاهد اتفاقات بدیع و تازه ای در این حوزه باشیم.
رئیس خبرگزاری ایران پرس با اشاره به وظیفه اصلی این خبرگزاری در روایت نو و صحیح از ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی گفت: ایران پرس حرف‌های تازه ای در حوزه رسانه برای جهان دارد و ظرفیت بالایی در بحث تولید برنامه‌های زنده و تولیدی در بازدیدهای مهمانان خارجی از موزه دارد.
محمدنژاد در ادامه ضمن اشاره به فعال بودن ایران پرس در تولید موشن گرافی در حوزه نظامی اظهار داشت: تولیدات ایران پرس در این زمینه بازخورد بسیار زیادی خصوصاً در جذب مخاطبان اروپایی داشته است.
وی با بیان اینکه خبرگزاری ایران پرس در قالب گزارش به تمامی مناسبت‌های ملی و بین‌المللی مانند روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی می‌پردازد، افزود، با استفاده از ظرفیت‌های موزه دفاع مقدس می‌توان با برنامه‌های تازه با زوایای جدید به این موضوعات پرداخت و جنگ را به نسل جدید معرفی کرد.
در انتهای این جلسه، تفاهم نامه همکاری در حوزه های فرهنگی و رسانه ای به امضای طرفین رسید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *