خانه / جشنواره / یکی بزنید ده تا می‌خورید کجاس؟

یکی بزنید ده تا می‌خورید کجاس؟

*#وضعیت(بسته_خبری)*

🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
📶گروه نهم نشریه عبرتهای عاشورا برای افراد جدیدی که خواستار عضویت هستند
👇👇

https://chat.whatsapp.com/D9iqS5BtOtjI8quqMOhHRH

*🌹اسامی شهدای بمباران غزه:*
۱_ فرماندۀ شهید تیسیر الجعبری
۲_ شهید محمد البیوک از فرماندهان میدانی غرب خان یونس
۳_ شهید سلامه عابد، یاران تیسیر الجعبری
۴_ شهید گمنام

♦️مقاومت حزب الله لبنان ترور شهید تیسیر الجعبری از فرماندهان جهاد اسلامی به همراه چند تن از همرزمان وی توسط رژیم صهیونیستی را به مقامات این جنبش تسلیت گفت

*🔴آماده‌باش مقر پلیس مرزی در سراسر سرزمین‌های اشغالی*

🔸️الجزیره |نیروی نظامی رژیم صهیونیستی:

🔹️پلیس و مقر پلیس مرزی در سراسر سرزمین‌های اشغالی در حالت آماده‌باش فوری قرار گرفته‌اند.

🔸️هاآرتص:

🔹️ارتش رژیم صهیونیستی نیرو‌های ذخیره را احضار کرده و تیپ زرهی “جولانی” و سپاه زرهی را به مرز‌های نوار غزه منتقل کرده است.

🔸️رسانه‌های صهیونیستی:

🔹️مسیر هواپیما‌ها در فرودگاه بن‌گوریون به دلیل احتمال شلیک راکت از نوار غزه تغییر کرده است.

🔸️آکسیوس:

🔹️مقامات مصر، قطر و سازمان ملل با حماس، جهاد اسلامی و رژیم صهیونیستی تماس هایی برقرار کرده‌اند تا از تشدید تنش جلوگیری کنند.

🔸️سخنگوی نظامی گردان شهدای الاقصی:

🔹️پاسخ ما به اندازه جنایت خواهد بود و اجازه نمی‌دهیم دشمن هیچ‌یک از جناح‌های ما را در انحصار خود درآورد یا معادلات جدیدی را بر ما تحمیل کند.

🔸️حماس:

🔹️ما تأکید می کنیم که دشمن صهیونیستی به تنهایی متحمل تمام عواقب و پیامدهای این تجاوز وحشیانه خواهد بود.

*🔴«اردوغان» و «پوتین» در سوچی دیدار کردند*

♦️رئیس‌جمهور ترکیه که به سوچی روسیه رفته است با همتای روس خود دیدار و گفتگو کرد.

🔻پوتین:در سایه تلاش‌های ترکیه و همکاری سازمان ملل کریدور غلات را به راه انداختیم.

♦️اردوغان: بین روسیه و ترکیه صفحه جدیدی از روابط را خواهیم گشود؛ روسیه در منطقه ما نقش مهمی ایفا می‌کند.

*🔴وزیر خارجه چین: تایوان جزء جدایی ناپذیر از چین است و تلاش ایالات متحده برای استفاده از آن با هدف مهار چین هرگز سودی نخواهد داشت.*

*🔴 حمله هوایی روسیه به لانه‌ تروریست‌های تحت حمایت آمریکا در سوریه*

♦️وزارت دفاع روسیه از انهدام لانه‌های تروریستی تحت حمایت ارتش اشغالگر آمریکا در حمله هوایی روسیه به یک منطقه صحرایی در شرق سوریه خبر داد.

♦️جنگنده‌های روسیه دیروز (پنجشنبه) پس از یک سری عملیات رصد و شناسایی، گروهی از تروریست‌های وابسته به گروهک موسوم به « لواء شهداء القریتین» را که در لانه‌های خود در صحرا مستقر بودند، منهدم کردند.

♦️مربیان نیروهای ویژه ارتش آمریکا اعضای این گروهک را آموزش می‌دادند و برای آنها سلاح تهیه می‌کردند

*🌹 نحوه سفر به عتبات در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی*

♦️ سخنگوی فراجا:افرادی که متقاضی سفر به کشور عراق هستند باید حتما گذرنامه معتبر داشته باشند. طبق توافق صورت گرفته در مورد لغو روادید میان ایران و عراق افراد بدون اخذ ویزا می‌توانند به کشور عراق سفر کنند.

♦️ در حال حاضر خدمات پلیس در مرزها به زائران ارائه می‌شود و تا کنون نیز مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم.

*🔴چین، پلوسی و خانواده‌اش را تحریم کرد*

♦️سخنگوی وزارت خارجه چین: وضعیت اوکراین و تایوان به هیچ‌وجه قابل مقایسه نیست. ما پلوسی و اعضای درجه یک خانواده او را به‌دلیل سفر به تایوان تحریم کردیم.

*🔴 عصبانیت اینستاگرام از رجزخوانی «میثم مطیعی»*

♦️اینستاگرام همسو با منافع رژیم صهیونیستی، صفحه میثم مطیعی از مداحان کشورمان را به دلیل رجزخوانی ضد رژیم آدم‌کش اسرائیل در شب چهارم محرم مسدود کرد.

*🔴دریادار سیاری: دشمن در جنگ نرم برای تضعیف ارزش‌های دینی تلاش می‌کند*

♦️سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.

♦️برای مقابله با هجمه گسترده فرهنگی دشمن، باید با تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و تجهیزات مناسب با تمام توان از رویکرد توسعه و تقویت فعالیت‌های عقیدتی سیاسی حمایت و پشتیبانی کنیم.

*🔴جزئیاتی از دور جدید مذاکرات از زبان رئیس سازمان انرژی اتمی*

♦️رئیس سازمان انرژی اتمی به جزئیاتی از برگزاری دور جدید مذاکرات وین پرداخت و گفت: در این دور مباحث، یک طرح ترکیبی شامل مباحث فنی و تحریمی است.

♦️در مباحث فنی گفت‌وگو صورت گرفته و یک سری مباحث تکمیلی وجود دارد که مهمترین آن بحث اسناد و مکان‌های ادعایی است که مجددا مانند دوره قبل که بسته شده بود همچنان با همان ترکیب و با همان شرایط بسته شود.

♦️نصب هزار ماشین IR۶ و سایر ماشین ها، طراحی راکتور اراک و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد از جمله موارد مورد تاکید مجلس بود، که همه آنها مطابق قانون انجام شد و می توان گفت قانون اقدام راهبردی تا این تاریخ به نسبت زمان صددرصد اجرا شده است.

♦️اقدام ما و گسترش ظرفیت‌هایمان تا زمان بازگشت طرف مقابل به تعهدات‌ و لغو تحریم و کنار گذاشتن موارد ادعایی که اساسا، اتهامی علیه جمهوری اسلامی است، ادامه خواهد داشت

♦️ آژانس هیچ رویکرد فنی نداشته است بلکه اینها رویکردهای سیاسی است که آژانس از آنها استفاده کرده است و امیدواریم که در این مقطع یک بار برای همیشه این موارد بسته شود.

*🔴اعلام وضعیت اضطرارى عمومى در آمریکا براى مقابله با آبله میمون*

♦️تاکنون ۶ هزار و ۶۰۰ مورد ابتلا به بیماری آبله میمون در این کشور به ثبت رسیده است.

♦️خاویر بسرا، وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا گفت: ما آماده تشدید مقابله با این ویروس هستیم و از همه آمریکایی‌ها می‌خواهیم که آبله میمون را جدی بگیرند.

*🔴 پایین کشیدن پرچم آذربایجان از سفارت این کشور در لندن*

♦️فعالان مذهبی آذری مقیم لندن در اعتراض به محدودیت عزاداری ابا عبدالله الحسین در باکو سفارت آذربایجان در لندن را تصرف کردند.

♦️گروه «اتحاد خدام المهدی» اعلام کرد این کار در واکنش به «آزار و اذیت مقام‌های آذربایجانی علیه یک زن در باکو به خاطر نوشتن شعار یا حسین بر دیوار خانه‌اش» بوده است.

*🔴 ️اسرائیل با‌ «پگاسوس» از شهروندان خود هم جاسوسی می‌کند*

♦️ پایگاه خبرى آسوشیتدپرس به تازگی گزارشی از تحقیقات خود در خصوص استفاده پلیس اسرائیل از فناوری جدیدی برای استراق سمع، منتشر کرد.

♦️ پس از آن‌که روزنامه محلی تجاری calcalist گزارشی مبنی بر استفاده پلیس اسرائیل از نرم‌افزار جاسوسی «پگاسوس» برای شنود ساکنین اراضی اشغالی منتشر کرد، وزارت دادگستری اسرائیل اعلام کرد؛ مدرکی که نشان دهد پلیس به طور غیرقانونی از این نرم‌افزار برای هک تلفن همراه افراد نام‌برده در گزارش مذکور استفاده کرده باشد، وجود ندارد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

چرا و چگونه ترامپ را بکشیم

Why and how to kill Trump Here, techniques are taught that you can kill Trump easily and with your bare hands. The first thing is to know the chakras. There are seven points on the body that will kill a person with a strong blow of the index finger. It can be strengthened to kill Trump whenever you see him

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *