خانه / Ahmad Mahini / کودکان فلسطینی

کودکان فلسطینی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز (یکشنبه، ۹ مردادماه) برگزار شد، گفت: موضوع فلسطین و کشورهای دیگری که در چند سال اخیر درگیر جنگ بودند از جمله عراق، سوریه و درگیری هایی که امروز در یمن شاهد هستیم و مسئله تضییع حقوق مردم و مخصوصا کودکانی که تاکنون دادخواهی برای آن به ها صورت نگرفته مورد توجه فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس شریف قرار گرفته است.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس شریف با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق کودکان محور مقاومت و دادخواهی کودکانی که طی چند سال اخیر در عراق، سوریه و یمن آسیب بسیار دیده اند و یا قربانی شده اند، افزود: برهمین اساس همایشی فردا دوشنبه ۱۰ مردادماه در ساختمان شیخ فضل الله مجلس از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود، سفرای کشورهای محور مقاومت برای حضور در این همایش دعوت شده اند، همچنین از خانواده شهدای محور مقاومت و کودکان محور مقاومت دعوت به عمل آمده است، شخصیت هایی از نیروهای لشگری و کشوری نیز در همین همایش حضور پیدا می کنند.

وی یادآور شد: دکترقالیباف رئیس مجلس نیز در همایش نامبرده سخنرانی خواهند داشت و در پایان بیانیه ای در رابطه با حمایت حقوقی از کودکان محور مقاومت صادر خواهد شد.

فلاحی با بیان اینکه این همایش با هدف حمایت از حقوق کودکان آسیب دیده محور مقاومت برگزار می شود، اظهار کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس شریف مورد استقبال سفرا و گروه های دوستی کشورهای محور مقاومت قرار گرفته و در همین راستا به دنبال توسعه روابط با نمایندگان مجالس کشورهای محور مقاومت است تا آن ها نیز این مباحث را دنبال کنند.

وی با اشاره به موضوع قانونگذاری در حوزه مذکور، گفت: متاسفانه طی سال های گذشته قوانینی با کمتر از ۱۰ ماده و تبصره در حوزه مقاومت تصویب شده است لذا ما به دنبال تصویب قانون جامع و کامل در این حوزه هستیم و از سوی دیگر مباحث میدانی و مسائل کشورهای حوزه مقاومت را مدنظر قرار دادیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای همسویی و پیشبرد عادی سازی روابط، رایزنی هایی را انجام داده، چند هفته قبل نیز شاهد سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه بودیم، آن ها دنبال سرعت بخشیدن به رایزنی های خود و روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند که با شکست مواجه شده است.

فلاحی با یادآوری نشست روند آستانه در تهران و حضور رئیس جمهور روسیه در این نشست، گفت: روسیه در بحث جنگ با داعش پای کار آمد و در شکست داعش سهیم بود. کشورهای دیگری امروز نیز دنبال توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران هستند تا به کشورهای محور مقاومت کمک کنند.

فلاحی با یادآوری اظهارات صهیونیست ها درباره فروپاشی این رژیم بعد از ۸۰ سال، گفت: صهیونیست ها خود اذعان دارند که کمتر از ۵ تا ۶ سال آینده رژیم شان نابود خواهد شد و این برای رزمندگان محور مقاومت بشارت است لذا برنامه ریزی برای آینده منطقه و محور مقاومت لازم است. ایران نیز در برنامه بلندمدت خود به این موضوع پرداخته است.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس شریف با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) درباره اینکه انقلاب اسلامی قرار است زمینه ساز ظهور شود و اسرائیل باید از منطقه محو شود، افزود: مقام معظم رهبری نیز امروز بر این موضوع تاکید دارد، رژیم صهیونیستی کمتر از تاریخ متصورش دوام نخواهد آورد، نکته مهم حمایت از کشورهای محور مقاومت است.

وی همچنین اظهار کرد: دشمن با ایجاد داعش در منطقه و جنگ های ویرانگر و حتی تلف کردن ۲ میلیون نفر نتوانست حکومتی که مانع توسعه نگاه انقلابی شود را در منطقه تشکیل دهد، ما در عراق، افغانستان و سوریه به برکت مقاومت شهدا به ویژه شهیدان سلیمانی و همدانی که فرماندهان مقاومت در منطقه بودند مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم. نیروهای مقاومت، نیروهای فراسرزمینی هستند.

فلاحی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اقدامات مقابله ای ایران در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری «دوران بزن در رو تمام شده است»، پایگاه های ما در منطقه پایگاه های مهم و استراتژیک رژیم صهیونیستی را در صورت تهدید یا اقدام اشتباه مورد هدف قرار می دهند اما صهیونیست ها به شدت از انتشار خبرهای جنگی نگران هستند لذا میزان تلفات خود را اعلام نمی کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با موضوع دفاع از حقوق کودکان محور مقاومت، گفت: این کودکان آسیب دیده از نگاه آزادی خواهان بین المللی مغفول مانده اند و هر چند آسیب های شدید جسمی و روحی دیدند مورد حمایت قرار نگرفتند لذا با برگزاری این همایش می خواهیم موضوع حمایت از حقوق کودکان آسیب دیده محور مقاومت را به گوش جهانیان و نهادهای بین المللی برسانیم.

وی در ادامه یادآور شد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس شریف با توجه به هدف نظام اسلامی ایران وظیفه خود می‌داند که از حقوق همه مسلمانان دفاع کند لذا حمایت از حقوق ملت های مظلوم را در دستورکار خود قرار داده است.

فلاحی در پاسخ به سوال دیگری تصریح کرد: جبهه مقاومت امروز تغییر کرده و به جای سنگ، موشک و پهباد در دست دارد، روزی رزمندگان یمن با سلاح ساده و پا برهنه در میدان حاضر شدند اما امروز سلاحشان به پهبادها و موشک هایی تبدیل شده که بر سر متجاوزان فرود می آید.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس شریف در پایان تصریح کرد: امیدواریم در مقابل تبلیغات مسموم و امپراطور رسانه ای استکبار بتوانیم مسئله کودکان مظلوم محور مقاومت را به گوش جهانیان برسانیم تا جهان عاری

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

حمایت از دانشگاه هاروارد

اAhmed Mahini, the US presidential candidate, supported the anti-oppression students of the US and condemned the Republican Party حمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از دانشجویان ظلم ستیز امریکا حمایت و حزب جمهوریخواه را محکوم نمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *