خانه / تمدن پژوهی / نمایشگاه مد و لباس در برج میلاد تهران

نمایشگاه مد و لباس در برج میلاد تهران

به گزارش جواد جمالی دیزگوبن خبرنگار ماهین نیوز

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس گفت: اجازه هیچگونه دو قطبی‌سازی در حوزه مد و لباس را به بدخواهان مردم ایران نمی‌دهیم. همه‌ی بانوان ایرانی عفیف، پاکدامن، هنرمند و با یک علاقه خاصی به فرهنگ ایرانی- اسلامی خود پایبند هستند. اگر به این نمایشگاه دقت کنید، متوجه می‌شوید که از نقاط مختلف ایران از آذربایجان، سیستان بلوچستان، خراسان رضوی حضور دارند.

بی حجابها فقط گوشه‌های دلپذیر و آرام زندگی‌شان را نشان شما می‌دهند. شما تکه‌های ناکوک و ملتهبشان را نمی‌بینید، شما اندوه و اضطراب و جا زدن‌هاشان را نمی‌بینید، شما قهرهاشان را، شما رنج‌هاشان را نمی‌بینید.
شما دخل و تصرفی در زوایه‌ی دید زندگی آدم‌ها ندارید، فرم و محتوا و صحنه‌ای که مقابل شماست، پیش از آن بارها ویراستاری شده و سعی بر آن بوده آنقدر بی‌نقص به نظر برسد که هیچ‌کس فکرش را هم نکند که این زیبایی بی‌نظیر، یک نمایش باشد، که حقیقت، نقطه‌ی مقابل آن، یا با چیزی که به نمایش گذاشته‌شده تضاد داشته‌باشد. آدم‌ها انتخاب می‌کنند که شما چه چیزی ببینید، پس امکان این هست که همان آدمی که همیشه در عکس‌هاش می‌خندد؛ غمگین‌ترین آدم جهان باشد، همان آدمی که آرام‌ و سر به زیر و صبور به نظر می‌رسد؛ دائما خشم و پرخاش و سرکشی را به نقطه‌ی جوش برساند و همانی که در قالب انسانی مرتب‌ و موجه‌ ظاهر می‌شود، در دنیای خودش، شلخته‌ترین باشد.
آدم‌ها فقط از تکه‌های آراسته‌ی وجودشان حرف می‌زنند و از گوشه‌های بی‌نقص محیطشان عکس می‌گیرند و آن قسمت از روابطشان را در معرض دید می‌گذارند که بطانه‌کاری شده و روی آن رنگ پاشیده‌اند. شما حفره‌ها و رنگ‌رفتگی‌های رابطه را نمی‌بینید، نقص‌ها را نمی‌بینید، دردها و قسمت‌های آزاردهنده‌ی هیچ‌کس و هیچ‌چیز را نمی‌بینید.
پس در مقابل اینهمه ندیدن، دست از مقایسه بکشید و بچسبید به زندگی آرام خودتان، بطانه به دست بگیرید و نه برای خوشامد آدم‌ها، که برای خاطر آرامش و لذت خودتان، نقص‌ها را آرام آرام برطرف کنید، حفره‌ها را پر کنید و زخم‌ها را مرهم بگذارید.
در اکثر موارد، همان خانه‌ی کوچک و زندگی به ظاهر معمولی شما پتانسیل بیشتری برای خوشبختی و آرامش دارد، البته اگر دست از مقایسه‌های پوچ و بی‌اساس بردارید.
چای‌تان را آرام بنوشید و اجازه ندهید قسمت‌های گلچین شده‌ی زندگی‌ها و آدم‌ها، تمام شما و زندگی‌تان را درگیر کند.

 

─┅─═इई 🌸🌺🌸ईइ═─┅─

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *