خانه / جشنواره / محسن رضایی نمی‌گذارد اسراییل نابود شود

محسن رضایی نمی‌گذارد اسراییل نابود شود

حجت الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز لابی صهیونیستی تلاش دارد تا در تمامی معادلاتی که به نفع جمهوری اسلامی است ورود کرده و آن را بر هم زند.

 

وی افزود: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها علیرغم اینکه ادعای استقلال می‌کنند اما هم اکنون در تور لابی صهیونیست‌ها قرار گرفته اند و در حقیقت برده آنها شده‌ و بله قربان گویی صهیونیست‌ها شده‌اند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: آمریکا و اروپا اخیراً پیام داده اند که اگر ایران بنا دارد پرونده هسته‌ای خود را مختومه کند باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد در حالی که جمهوری اسلامی اصلاً رژیم صهیونیستی را به حساب نمی آورند و معتقدیم که باید نابود شود.

 

باید سریعاً «اسرائیل» را نابود کنیم

 

جلالی گفت: تا زمانی که غده سرطانی به نام صهیونیست‌ها در جهان وجود دارد باید با افزایش قدرت و ایستادگی در برابر ظلم قدرتمان را افزایش دهیم و به از بین بردن رژیم صهیونیستی سرعت ببخشیم که به زودی این امر هم محقق می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اخیرا اخباری درباره کشته شدن رئیس سازمان جاسوسی موساد در عراق منتشر شده و حتی رئیس اسبق موساد به صراحت گفته که اسرائیل درآستانه نابودی است که معنای این حرف‌ها آن است که برنامه محو رژیم صهیونیستی عملیاتی شده و این رژیم در لبه پرتگاه و فروپاشی قرار دارد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها سعی دارند قبل از نابود شدن به منافع جمهوری اسلامی ایران دست درازی کنند اما قطعا جوانان غیور کشورمان و

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *