خانه / Ahmad Mahini / سانحه قطار

سانحه قطار

بسم الله الرحمن الرحیم

«وقوع سانحه تلخ خروج قطار مسافربری مسیر مشهد به یزد از ریل که موجب جان‌باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز گردید ، باعث تاسف و تاثر شد.
ضرورت دارد نیروهای امداد و نجات در اسرع زمان به یاری آسیب‌دیدگان و مسافران و رسیدگی به وضعیت مصدومین اقدام کنند.
همچنین لازم است علل و عوامل بروز سانحه و قصور احتمالی بررسی و با مسببان برخورد قانونی صورت گیرد . لازم است نماینده محترم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه برای بررسی میدانی در محل سانحه حضور فوری داشته باشند، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز ابعاد مختلف سانحه را مورد تحقیق قرار داده و گزارش آن را به نمایندگان ملت ارائه کند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان و آرزوی رحمت و مغفرت برای درگذشتگان، شفای عاجل مصدومین و مجروحین را از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.

محمدباقرقالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی.

🔻با تصویب هیات دولت؛

🔹ساعات کار اداری از ۲۱ خرداد تا ۳ شهریور تغییر کرد

🔹در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت به ریاست آیت‌الله رئیسی، هیات وزیران به منظور مدیریت مصرف برق در ایام گرم سال جاری، با پیشنهاد اصلاح ساعات کار اداری موافقت کرد.

🔹براساس مصوبه هیات وزیران، ساعات شروع و خاتمه کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی از تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تا تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ تعیین شد و استانداران موظفند ساعات کار کاهش یافته در این مدت تا میزان مقرر در ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری را در ماه‌های باقیمانده سال جاری جبران نمایند.

🔹همچنین کلیه دستگاه‌های اجرایی فوق‌الذکر مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیر همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش نمایند.

🔹اعضای دولت در ادامه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی را بررسی و درخصوص آنها تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

نخست وزیر اسرائیل باید با رای فلسطینی ها انتخاب شود

نخست وزیر اسرائیل باید با رای فلسطینی ها انتخاب شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *